29 Ekim’de görkemli gösterilerle açılan, Ankara’nın ilk, Türkiye’nin ikinci alışveriş merkezi olan ve kulesi ile Ankara’nın sembolü haline gelen Atakule, reklam filmini yayınladı. Ömer Faruk Sorak yönetmenliğinde çekilen film “Ankara’ya bir de Atakule’den bak” sloganı ile özellikle Ankaralılara duygusal anlar yaşatıyor.
Ankara’nın sembolü haline gelen Atakule, 29 Ekim tarihinde gerçekleştirdiği görkemli açılışla birlikte ziyaretçilerini ağırlamaya başlarken yeni reklam filmi ile başta Ankaralılar olmak üzere tüm izleyenleri kalbinden yakalıyor.
Kendisi de Ankaralı olan yönetmen Ömer Faruk Sorak tarafından çekilen Atakule reklam filmi, “Ankara’ya bir de Atakule’den bak” sloganıyla yola çıkarken, Kızılay’dan Tunalı Hilmi’ye, Kuğulu Park’tan Anıtkabir’e şehrin simgeleşmiş diğer bölgelerini de hatırlatıyor. Ankara’da yaşayanlara ve şehri sevenlere anılarını tekrar yaşatan film, özellikle Anıtkabir sahnesi ile duyguyu zirveye taşıyor. Bir tanıtım filminden ziyade izleyenlere Ankara deneyimini yaşatmayı hedefleyen film, izleyenlerden tam not aldı.
Yaklaşık 1 aylık çalışma sonunda senaryonun son hali oluşturularak çekim için çalışmalara başlanırken, filmdeki oyunculara, mekanlara ve müzik-ses düzeni konusunda karar verilmesinin ardından, çekimler Ankara’nın çeşitli simge bölgelerinde 50 kişilik bir ekip tarafından 4 günde gerçekleştirildi. Çekimlerin ardından Atakule reklam filminin post prodüksiyon süreci ise 2 haftada tamamlandı ve yayına hazır hale getirildi.
Filmde yaklaşık 35 kişilik bir oyuncu kadrosu ile çalışılırken, dış seslendirmeyi ise ortaokul yıllarından itibaren uzun süre Ankara’da yaşamış olan Cihan Ünal gerçekleştirdi.
Künye:
Reklamveren: Atakule GYO
Reklamveren Yetkilileri: Pınar Yılmaz, Başak Akdemir
Reklam Ajansı: Mineral Publishing&Pr
Yapım Şirketi: Böcek Yapım
Yönetmen: Ömer Faruk Sorak
Yapımcı: Seyhun Aray
2. Yönetmen: Burak Aksoy
Görüntü Yönetmeni: Emre Boz
Müzik: Cenk Çelebioğlu / 25m2 Music Production
Dış Ses: Cihan Ünal