Algida, gülümsemenin gücünü öne çıkardığı yeni kampanyasıyla yazı selamlıyor.
Tribal Worldwide İstanbul imzalı reklam filminde, yağmurlu bir günde dondurmasından ısırık alan bir gencin yüzünde beliren gülümsemenin başka insanların gündelik hayatlarını nasıl değiştirebileceği anlatılıyor. Açıkhava, basın ve dijital gibi mecralarla da desteklenen kampanya, ‘Bir dondurma dünyayı değiştiremez ama bir gülümseme dünyanızı değiştirebilir.’ mesajını vererek hepimize gülümsemeyi hatırlatıyor.
Algida’nın gülümseme hareketi bunlarla da sınırlı kalmıyor. ‘Bir günlüğüne dahi olsa, bizi mutsuz eden şeyleri ortadan kaldırmak istedik.’ diyen marka, 20 Mart Dünya Mutluluk Günü’nde, Türkiye’nin en büyük 15 gazetesinin üçüncü sayfalarını bir günlüğüne kapatarak trajedi haberlerinin yerine gülümsemeyi hatırlattığını ilanını paylaştı. Aynı gün radyo ve televizyon programlarına yaptığı sürprizlerle gülümsemeyi tüm Türkiye’ye yaydı.
KAMPANYA KÜNYESİ:
- Reklamveren: Algida
- Reklamveren Yetkilileri: Toloy Tanrıdağlı, Rakesh Asrani, Elif Yıldırımcan, Mine Mavi, Buse Paksoy, Cem Bokeer, Göksu Yıldırım
- Reklam Ajansı: Tribal Worldwide İstanbul
- Ajans Başkanı ve Yaratıcı Yönetmen: Arda Erdik
- Ajans Başkan Yardımcısı ve Yaratıcı Yönetmen: Başar Bellisan
- Yaratıcı Ekip: Merve Selamet, İsmail Anıl Güzeliş, Emre Karaca, Sezen Balcı, Kadri Bayhaner, Burç Sabuncu
- Grup CEO & Müşteri İlişkileri: Lawrence Dupre
- Müşteri İlişkileri Direktörü: Buse Sokullu
- Stratejik Planlama: Arda Sesli
- Ajans Prodüktörleri: Gülengül Arlıel, Can Taşkın
- Film Prodüksiyon Şirketi: Voltran
- Yönetmen: Toby Tremlett
- Post Prodüksiyon Şirketleri: Sinefekt, Profilm
- Fotoğraf Prodüksiyon Şirketi: Rpresenter
- Fotoğraf Sanatçısı: Cihan Ünalan
- Müzik: Jingle House
- İletişim Mecraları: TV, Dijital, Radyo, Açıkhava, Basın, In-store