16 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Aleyna Tilki, Mahmut Tuncer ve Teoman bu kampanyada buluştu!
Haberler

Aleyna Tilki, Mahmut Tuncer ve Teoman bu kampanyada buluştu!

Sena Tufan
12 Haziran 2025
2 dk okuma

Doritos’un yeni kampanyası “Herkes mi Doritos?”, Aleyna Tilki, Mahmut Tuncer ve Teoman’ı aynı reklam filminde buluşturarak eğlenceli, cesur ve şaşırtıcı bir dünyanın kapılarını aralıyor. Farklı tarzların uyum içinde harmanlandığı film, Doritos’un herkese hitap eden enerjisini güçlü şekilde yansıtıyor.

Doritos, yepyeni kampanyası “Herkes mi Doritos?” filminde; Aleyna Tilki, Mahmut Tuncer ve Teoman gibi farklı yıldız isimleri aynı karede buluşturdu. Kampanya, Doritos’un toplumun bölümüne hitap eden kapsayıcı ve enerjik duruşunu eğlenceli bir dille ortaya koyuyor. Gençlik, nostalji ve rock ruhunun aynı potada eridiği reklam filmi, aynı zamanda markanın “herkese hitap eden cesur bir lezzet” anlayışının da altını çiziyor.

Film, genç bir adamın Doritos paketini açmasıyla başlıyor. Ancak bu basit an, adeta bir yıldızlar geçidine dönüşüyor. Genç adam, karşısında önce Teoman’ı rahat duruşuyla sonra Aleyna Tilki’yi makyaj masasında ve bir anda Mahmut Tuncer’i halay figürleriyle eşlik ederken görüyor. Hepsi bir ağızdan aynı soruyu soruyor: “HERKES Mİ DORITOS?”

Kampanya ile ilgili değerlendirmelerde bulunan PepsiCo Türkiye Kıdemli Pazarlama Direktörü Seren Çankırı: “Doritos yıllardır sadece lezzetiyle değil, insanların hayatındaki yeriyle de ayrıcalıklı bir konumda. Biz de bu konumu korumak adına her zaman cesur, enerjik ve kapsayıcı bir duruş benimsedik. “Herkes mi Doritos?” kampanyamızla bu yaklaşımı bir adım öteye taşıyoruz. Aleyna Tilki, Mahmut Tuncer ve Teoman gibi birbirinden farklı hayran kitleleri olan dünyaları bir araya getirerek, toplumun her kesiminden insanın kendini Doritos’ta bulabileceğini gösteriyoruz. Markamızın herkeste karşılık bulan enerjisini yeniden tanımlayan bu kampanya ile Doritos’un kapsayıcı yapısını ve sektördeki sıra dışı duruşunu bir arada yansıttığımızı düşünüyorum” dedi.

Kampanya künyesi

  • Reklamveren: Pepsico- Doritos
  • Reklamveren Yetkilisi: Seren Çankırı, Burcu Karadayı Akgül, Serra Kocaaydın, Doruk Cansev, Seda Kaçan, Yaren Taygar, Bihter Bal, Doğukan Turhan
  • Reklam Ajansı: Havas İstanbul
  • Kreatif Direktör: Kutsal Bayraktar
  • Kreatif Ekip: Buse Aksaç, Nihan Adıyaman, Eren Gemicioğlu, Deniz Arslantin, Berre İrem Doğan, İzzet Berker, Oğulcan Özcan
  • Müşteri Direktörü: Ece Özmet
  • Müşteri İlişkileri Ekibi: Fehima Burcu Küçük, Merthan Karadağ
  • Trafik Direktörü: Ayfer Ören
  • Grafik Ekibi: Hasan Yıldırım, Canberk Arslanoğlu
  • Stratejik Planlama: Berivan Akmanoğlu
  • Ajans Prodüktörü: İrem Akalın
  • Optimizasyon ve Satın alma Sorumlusu: Sena Alpsan
  • Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
  • Yönetmen: Bora Ozan
  • Görüntü Yönetmeni: Arınç Arısoy
  • Müzik: 3K1A
  • Post Prodüksiyon: 1000Volt
doritos featured
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Güncel Haberler
Spotify'dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Spotify’dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
40 yıllık misyon, yeni yolculuk: VakıfBank Bosna Hersek’te hayallere dokunuyor
40 yıllık misyon, yeni yolculuk: VakıfBank Bosna Hersek’te hayallere dokunuyor
Pinterest, hayal dünyasını keşfe dönüştürüyor
Pinterest, hayal dünyasını keşfe dönüştürüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'nin yüzde 88'i çölleşme riskiyle karşı karşıya!
Haberler
Türkiye’nin yüzde 88’i çölleşme riskiyle karşı karşıya!
Sena Tufan
25 Temmuz 2025
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Haberler
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
İrem Alimoğlu
6 Ağustos 2025
Z Kuşağı “bakıyor” ama görmüyor!
Haberler
Z Kuşağı “bakıyor” ama görmüyor!
Sena Tufan
21 Temmuz 2025
Ali Saydam yazdı: "Hocanın dediğini yap, yaptığını yapma"
Haberler
Ali Saydam yazdı: “Hocanın dediğini yap, yaptığını yapma”
Ali SAYDAM
20 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.