14 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
Haberler

YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu

Nafizcan Önder
3 saat önce
3 dk okuma

Marketing Türkiye ile MTM Medya Takip Merkezi iş birliğinde hazırlanan “YouTube Rating Report” serisi, bu kez doğaseverlerin favorisi olan içerikleri inceliyor! “Gezi ve Seyahat Kanalları”ndan sonra sırada “Çadır, Kamp ve Karavan Kanalları” var. Peki, YouTube’da macera tutkunları en çok hangi videolara tıklıyor? Zirvede hangi içerik üreticileri yer alıyor? En çok izlenen kamp videoları ve platformun öne çıkan istatistikleri “YouTube Rating Report”ta sizi bekliyor!

Kamp hayatı, kimileri için bir kez deneyimledikten sonra büyük bir tutkuya dönüşüyor. Kimileri kendini karavanla yollara vuruyor, koy koy geziyor, kimileri çadırıyla birlikte doğanın içerisinde kendine kısa süreli yaşam alanları oluşturuyor. Bu tutkunun kameraya yansıyan halleri de YouTube’da izleyicilerle buluşuyor.

Çadır, Kamp ve Karavan Kanalları’nın YouTube izlenmelerine baktığımızda Atik Ailesi’nin kelimenin tam anlamıyla zirveye de kamp kurduğunu söylemek mümkün. Aylık 15 milyona yakın izlenme alan Atik Ailesi, toplam izlenme sayısı 1 milyarı aşan tek kanal konumunda.

Çadır, Kamp ve Karavan Kanalları kategorisinde toplam izlenme sayısına göre ilk 10 kanal sıralandığında 10 kanalın tamamının da çiftler tarafından yönetildiği görülüyor. “Güneşin Peşinde” içerikleri bir kadın tarafından üretilen tek kanal olarak dikkat çekerken aylık abone artışı (2.967) ve aylık izlenme (712.619) listelerinde ilk 9 arasında yer alıyor.

En çok aboneye sahip olan kanalları incelediğimizde Cemal Açar 914 bin aboneyle listenin ikinci sırasında yer alırken 365 Gün Doğadayız kanalı da 627 bin takipçiyle üçüncü sırada karşımıza çıkıyor.

Video başına en çok izlenen kanallar arasında ise 843 bin izlenmeyle Seyyarhane, Atik Ailesi’nin ardından ikinci sırada gelirken Ramble Soul 657 bin izlenmeyle üçüncü oluyor.

İşte “YouTube Rating Report: Çadır, Kamp ve Karavan Kanalları” sonuçları

YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu

Araştırmanın Metodolojisi

Marketing Türkiye için MTM – Medya Takip Merkezi’nin gerçekleştirdiği Tüm Zamanlar Çadır, Kamp ve Karavan Kanalları YouTube Rating Report’ta; yalnızca YouTube’ta çadır, kamp ve karavan deneyimlerine odaklanan kanallar esas alındı. 30 Nisan 2025 ve öncesinde Türkiye’deki kullanıcıları hedefleyen ve dili Türkçe olan kanallar değerlendirilirken kanalın basın meslek ilkeleri ve kanunlara uygun nitelikte olunması gözetildi.

Rapora ilişkin detaylı analize MTM – Medya Takip Merkezi’nden ulaşabilirsiniz…

YouTube’da seyahat zamanı: Zirvedeki “gezginler” belli oldu!

Çadır featured Kamp Karavan Kanalları YouTube Rating Report
1 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
2 Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
3 Onlar TV'nin ilk ay karnesi...
Onlar TV’nin ilk ay karnesi…
4 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
5 Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Güncel Haberler
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Karpat Polat, Golden Drum Omni-Channel juri üyesi oldu!
Haberler
Karpat Polat, Golden Drum Omni-Channel juri üyesi oldu!
Sena Tufan
21 Mart 2025
Bazen huzur bazen mücadele: Tek kişilik yaşamlar!
Haberler
Bazen huzur bazen mücadele: Tek kişilik yaşamlar!
Sena Tufan
30 Mart 2025
Alışverişte son karar Alfa'ların!
Haberler
Alışverişte son karar Alfa’ların!
İrem Alimoğlu
31 Mart 2025
Usta sanatçı Edip Akbayram yaşamını yitirdi
Haberler
Usta sanatçı Edip Akbayram yaşamını yitirdi
Nafizcan Önder
3 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.