Yılın en iyi event’leri
Markaların tüketicileriyle yakın temas kurduğu event marketing organizasyonları için 2014 hareketli olduğu kadar inişli çıkışlı bir yıl oldu. Alkol endüstrinin tüketici odaklı iletişim yasaklarına bir de reklamveren tarafındaki “uzun vade” kuralı eklenince, event marketing alanı daralan bir trende girdi. Ancak tüm bu olumsuz tabloya karşın fuarlar, turneler, lansmanlar, relansmanlar, roadshow ve sahne hizmetlerinin yanı sıra gerilla ve alternatif pazarlama etkinlikleri, gündem elverdiği ölçüde kitleleri bir araya getirdi. Peki, 2014’ün yıldız event’leri hangileri oldu? 2015 yılı için sektör profesyonelleri ne düşünüyor? İşte profesyonellerin gözünden 2014’ün en başarılı beş etkinliği…
Ayrıntılar 1 Ocak 2015 sayılı “Almanak Özel” sayısında…
Güncel Haberler