1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
silence sessizlik sus popart
Haberler

Yeni kalıcı ihtiyacımız: Sessiz çalışma ortamı!

Marketing Türkiye
23 Aralık 2020
1 dk okuma

Türkiye’nin en büyük online hizmet platformu Armut.com’un 2020 yılı boyunca aldığı talepler üzerinden evde kaldığımız sürede neler yaptığımızı ortaya koyduğu raporda, evden çalışma ve online eğitim nedeniyle özel çalışma alanları yarattığımız, mobilyalarımızı ve elektronik aletlerimizi daha çok tamir ettirdiğimiz belirlendi. 

Dünyaca farklı bir hayatı deneyimlediğimiz 2020 yılının çok büyük bir bölümünü evde geçirdik. Peki evde olduğumuz süre boyunca neler yaptık? Türkiye’nin hizmet alanında en büyük online platformu Armut, yıl boyunca hizmet alanların oluşturduğu talepleri değerlendirerek evde kaldığımız süre içinde tüketici davranışlarının nasıl değiştiğini ortaya koydu.  

Evden çalışma ve online eğitim için yeni sessiz ortamlar yarattık 

Mart ayından itibaren çalışan kesimin pek çoğu evden çalışmaya, okullar online eğitime geçmeye başladı. Böylece özellikle kalabalık haneler için evde kişilere özel sessiz çalışma alanı yaratma, depolama çözümlerini arttırma ihtiyacı birincil ihtiyaç hale geldi. Armut.com üzerinden alınan oda kapısı taktırma talepleri önce yıla oranla yüzde 168 büyürken, ses yalıtım talepleri yine 2019 yılına göre yüzde 128’lik bir artış gösterdi.

Evden çalışan ve eğitim gören kişi sayısı artınca evde kullanılan elektronik eşyalar da çabuk bozuldu! Armut üzerinden oluşturulan hizmet taleplerinde; televizyon tamirinde bir önceki yıla göre yüzde 121, laptop ve bilgisayar tamirinde ise yüzde 240 oranında artış görüldü. Evde kullanılan internete olan ihtiyaç artınca, ADSL modem kurulumu talepleri geçtiğimiz yıla kıyasla yüzde 350 artış gösterdi.                                                                                                                                                                                      

Ne var ne yok tamir ettirdik!

İlgili dönemde evde kullandıkları mobilya ve eşyaları tamir etmeye veya değiştirmeye yönelen kullanıcıların oluşturduğu talep doğrultusunda bu yıl mobilya tamiri taleplerinde yüzde 122 oranında bir artış söz konusu oldu. Evde kaldığımız süre boyunca mutfakta bol bol kek ve börek yapan kullanıcıların bozulan fırınları bu sene en çok tamir edilen eşyalardan biri haline geldi.

Armut.com e-ticaret hizmet online sessizlik
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google hizmetlerine saatlerdir erişilemiyor: Google'dan ilk açıklama geldi!
Haberler
Google hizmetlerine saatlerdir erişilemiyor: Google’dan ilk açıklama geldi!
Marketing Türkiye
4 Eylül 2025
Techwise Company, CEO ofisi yaklaşımıyla stratejik iletişimi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Techwise Company, CEO ofisi yaklaşımıyla stratejik iletişimi yeniden şekillendiriyor
Marketing Türkiye
3 Eylül 2025
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Haberler
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Sena Tufan
8 Eylül 2025
YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Haberler
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Sena Tufan
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.