![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? C Level Club: Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/yeni-e-ticaret-kanunu-pazarlama-sektorunu-nasil-etkileyecek.png)
Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?
Marketing Türkiye tarafından C suite yöneticilerin bilgilendirme ve networking platformu olarak tasarlanan C Level Club son buluşmasında yeni e-ticaret yasasının pazarlama ve reklam sektörüne etkilerini değerlendirmek üzere sektör paydaşlarını bir araya getirdi.
Elektronik ticaretin düzenlenmesi hakkında kanunda değişiklik yapılmasına dair 7 Temmuz’da Resmi Gazete’de yayınlanan ve bazı hükümleri 2023’te yürürlüğe girecek kanunun pazarlama ve reklam sektörüne etkilerinin değerlendirildiği toplantının moderatörlüğünü Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl gerçekleştirdi.
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/DSC02921-1024x683.jpg)
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/e-ticaret-2.jpg)
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/e-ticaret-1.jpg)
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/c-level-club-e-ticaret-1.jpg)
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/e-ticart-c-level-club.jpg)
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/c-level-club.jpg)
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/DSC02887-1024x683.jpg)
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/DSC02886-1024x683.jpg)
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/DSC02955-1024x683.jpg)
![Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek? Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2022/09/e-ticaret-bulusmasi-edited.jpg)
Marketing Türkiye C Level Club’ın katılımcıları…
- DPİP Başkan Yardımcısı, MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver
- IAB Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Akalın
- Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Devrim
- ETİD Genel Sekreteri Ömer GÜRKAN
- INFLOW Network Kurucu Ortağı/GAIA CEO’su Afşın Avcı
- DPİP Danışma Kurulu Üyesi, MMA Türkiye Hukuk Yürütme Kurulu Başkanı ve Genel Sekreteri Özlem Baysal Sezgin
- Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen
- Deloitte Danışmanlık Müdürü Metin Deniz Kavas
- ETİD Eğitim Sorumlusu Sercan Çalbak
Yeni e-ticaret kanunun tüm yönleriyle ele alındığı buluşmanın çıktıları Marketing Türkiye Ekim sayısında kapsamlı bir dosyayla sektörle buluşacak…