Yandex ve KIA, Türkiye’de bir “ilk” olan reklam modelinde iş birliği yaptı
Yüz binlerce Yandex Navigasyon kullanıcısı uygulamadaki ok görselini yeni KIA Dizel Sportage’ın görseli ile değiştirdi
Yandex Navigasyon, yeni reklam modelini Türkiye’de ilk kez KIA ile birlikte hayata geçirdi. Bu özel projede, kullanıcıların Yandex Navigasyon’da oluşturduğu rotayı izleyen ok görseli, yenilenen KIA Dizel Sportage’ın 3 boyutlu görseliyle değişti. Dijital iletişimde özellikle oyunlaştırma alanında fark yaratan bu yeni model sayesinde kullanıcılar hem KIA Sportage’ın yenilendiğinden haberdar oldu, hem de oyun keyfi veren farklı bir navigasyon deneyimi yaşama fırsatı buldu. Ağustos ayı boyunca 150 binden fazla kişi yeni reklam modelinden yararlanarak navigasyon okunu KIA Dizel Sportage’ın 3 boyutlu görseliyle değiştirdi.
150 binden fazla kullanıcı navigasyon okunu KIA Dizel Sportage görseli ile değiştirdi
KIA, Yandex ve Mg Media’nın ortak gerçekleştirdiği çalışma kapsamında Yandex Navigasyon’da yolu izleyen ve uygulamanın simgesi olan ok görseli, yenilenen KIA Dizel Sportage’ın 3 boyutlu modeline dönüştü. Kullanıcıların yaptıkları güncelleme ve verdikleri onayın ardından gerçekleşen “Cursor” adlı reklam modeli, oyunlaştırma özelliği ile dijital iletişime farklı bir boyut getirdi. Ağustos ayı boyunca 150 binden fazla Yandex Navigasyon kullanıcısı, navigasyon okunu KIA Dizel Sportage’ın 3 boyutlu görseli ile değiştirdi ve uygulamayı bu şekilde kullanmaya devam etti.
“Cursor” reklam modelinden ilk yararlanan marka olan KIA, 1.6 dizel otomatik özelliğe sahip yeni KIA Dizel Sportage’ın lansmanını navigasyon üzerinden yaparak otomobil severlere farklı bir platformdan seslendi. Kullanıcılar 1.6 dizel otomatik KIA Dizel Sportage’ın yenilendiğinden haberdar olurken, oyun keyfi veren bir navigasyon deneyimi yaşama fırsatı buldu.