Yalnızca en iyilerin adresi: Almanak 2014
Marketing Türkiye’nin her yıl hazırladığı ve merakla beklenen “Almanak”ı, okuyucularla buluştu. Geçtiğimiz yıl boyunca sektörde yaşanan önemli olayların, gündem yaratan tartışmaların, yıla damgasını vuran gelişmelerin yer aladığı “Almanak 2014”te bu yıl Marketing Türkiye’ye özel yapılan pek çok araştırma da okuyucuyla buluştu. Pazarlama trendlerinin yarı sıra Türk ekonomisinin lokomotif sektörlerinin 2015 öngörülerinin de araştırmalarla ortaya konacağı “Almanak 2014”te pazarlama profesyonellerini birçok sürpriz de bekliyor.
“Almanak 2014”ün en dikkat çeken araştırmaları ise şöyle sıralanıyor: “Yılın en başarılı pazarlama yöneticileri”, “Yılın en başarılı pazarlama stratejileri”, “Yılın en çok konuşulan TV programları”, “Dijital pazarlamanın yıldızları”, “Yılın en beğenilen etkinlikleri,” “Dijitalde yılın en önemli gelişmeleri”, “Mecra ve reklamverende yılın En’leri”, “Yılın en beğenilen dizileri”, “Şikayeti en iyi yöneten markalar”, “2014’ün medya gündemi”.
Almanak 2014’te ayrıca 2015’in trendleri de yer alıyor. Dopdolu bir içerikle okuyucularınının karşısına çıkacak olan Almanak 2014, 1 Ocak’tan itibaren bayilerde.