6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
X algoritması değişiyor: Az takipçili hesaplar daha görünür olacak | Son 24 saatin gündemi
Haberler

X algoritması değişiyor: Az takipçili hesaplar daha görünür olacak | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
15 Kasım 2023
3 dk okuma
X algoritması değişiyor: Az takipçili hesaplar daha görünür olacak | Son 24 saatin gündemi

Yeni algoritma ile birlikte X, az takipçili hesapların paylaşımlarını öne çıkaracak.

Şu anda X’te kullanıcılar, yalnızca popüler hesapları, arkadaşlarının takip ettiği hesapları veya takip ettikleri hesapları görebiliyor. Yeni algoritma ile birlikte platform, kullanıcıların beğenisine uygun potansiyelde olan içerikleri akış sayfasına taşıyacak.

Bu değişiklik, az takipçili hesaplar için önemli bir fırsat anlamına geliyor. Çünkü ilgi çekici gönderiler paylaşarak bir kitle edinme fırsatları olacak.

X CEO’su Linda Yaccarino, yeni algoritmayla ilgili yaptığı açıklamada, “X’in amacı, tüm kullanıcıların yaratıcı içeriklere ulaşmasını sağlamak. Yeni algoritma ile birlikte, daha az takipçili kullanıcıların çalışmalarını daha fazla kişiye ulaştırmayı hedefliyoruz” dedi.

Yaccarino, ayrıca, reklam geliri paylaşım programı kapsamında 20 milyon dolar ödeme yapıldığını da açıkladı.

TikTok’tan müziğin devleriyle iş birliği

X algoritması değişiyor: Az takipçili hesaplar daha görünür olacak | Son 24 saatin gündemi

Kullanıcı deneyimini iyileştirmek için sürekli aksiyon alan TikTok, müzik konusunda da önemli bir adım attı. Popüler uygulama, dünyanın en popüler müzik platformları Spotify ve Apple Music’i entegre etti. Bu entegrasyon ile TikTok kullanıcıları, artık beğendikleri şarkıları uygulamadan çıkmaya gerek kalmadan Spotify veya Apple Music listelerine ekleyebilecekler.

Ayrıca bu entegrasyon, Spotify ve Apple Music için de önemli bir gelişme. Spotify ve Apple Music TikTok’taki geniş kullanıcı kitlesine ulaşarak daha fazla dinleyici kazanabilecekler.

Şu anda yalnızca Birleşik Krallık ve ABD’deki kullanıcıların erişebildiği bu yeni özelliğin ilerleyen zamanlarda tüm ülkeler için kullanıma açılacağı öngörülüyor.

Meta Threads ve Instagram arasında bir köprü daha kurmayı planlıyor

X algoritması değişiyor: Az takipçili hesaplar daha görünür olacak | Son 24 saatin gündemi

Threads’in doğrudan mesajlaşma özelliği bir süredir gündemde. Instagram Başkanı Adam Mosseri, Threads için DM (Direct Message) kutusu oluşturma planlarının olmadığını söyledi ancak elbette kullanıcıların mesajlaşabilmesi adına çalışmalar gerçekleştiriliyor.

Mosseri, Salı günü Platformer yazarlarından Casey Newton’ın bir Threads gönderisine yanıt olarak, DM’leri Threads’a konumlama konusundaki isteksizliğin ardında Instagram’ın olduğunu söyledi. Zira Mosseri, platformdaki mesajlaşma ihtiyacının direkt olarak Instagram DM üzerinden yürütülmesi için çözüm aradıklarını belirtti.

Çalışan mutluluğu kurumların kâr oranlarına nasıl yansıyor?

X algoritması değişiyor: Az takipçili hesaplar daha görünür olacak | Son 24 saatin gündemi

Güçlü bir işveren markasına sahip olabilmek adına birçok çalışma yapılırken işveren markasına temelde en çok hizmet eden kritik faktörler kurum kültürü ve çalışan deneyimi. Şirketler bu iki faktör üzerine yoğunlaşmadıklarında veya ötelediklerinde, bu onlara iş gücü kaybı ve düşük ekonomik performans olarak geri dönüyor. Great Place To Work® (GPTW) tarafından açıklanan çalışan deneyimi anketi verileri açıkça gösteriyor ki bir iş yerini harika yapan şey kâr değil, ancak harika bir iş yerinin kârlılığı düzenli olarak artıyor! Üstelik harika bir iş yeri yeri yaratmak, kuruma kâr oranlarının da ötesinde genç yetenekler için cazibe merkezi olmak gibi çok güçlü bir avantaj da yaratıyor…

Öyleyse gelin GPTW verileri ve içgörüleri ışığında harika iş yerlerine daha yakından bakalım…

XCO’23’ün programı belli oldu

X algoritması değişiyor: Az takipçili hesaplar daha görünür olacak | Son 24 saatin gündemi

Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı deneyim tasarımı zirvesi için hazırlıklar tamamlandı. Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye iş birliğiyle bu yıl 9. kez gerçekleştirilecek olan “XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi” “Grow with Xᵛ” ana temasıyla deneyimde mükemmelliği hedefleyenleri bir araya getirecek. Zirve bu yıl Fütüristler Derneği ve Marketing Türkiye iş birliğiyle “Uyanış Hareketi” ana temasıyla tasarlanan 11. Gelecek Günü’ne de ev sahipliği yapacak…

XCO’23’ün programını incelemek için TIKLAYIN!

featured
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple isim değişikliğine gidiyor! Her sene değişecek...
Haberler
Apple isim değişikliğine gidiyor! Her sene değişecek…
İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
Google’dan aylık 250 dolarlık VIP yapay zeka paketi
Haberler
Google’dan aylık 250 dolarlık VIP yapay zeka paketi
İrem Alimoğlu
21 Mayıs 2025
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Haberler
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Marketing Türkiye
14 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.