Vodafone’a Stevie Ödülleri’nden 7 ödül
Vodafone, iş dünyasının en büyük ve en itibarlı küresel ödül organizasyonlarından Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri 2012’de, başvurduğu 7 kategorinin 7’sinde birden ödül kazandı. Vodafone Türkiye, böylelikle satış ve müşteri hizmetleri operasyonlarındaki başarısını uluslararası arenada, alanında en büyük isimlerin yarıştığı bir platformda bir kez daha tescillemiş oldu. Vodafone Türkiye, 1 Altın, 3 Gümüş, 3 Bronz Ödül ile Stevie Ödülleri’ne imzasını attı. 27 Şubat 2012’de Las Vegas’ta düzenlenen görkemli bir ödül töreniyle sahiplerini bulan Stevies Ödülleri’nde Vodafone Türkiye, Yılın En İyi Satış Departmanı seçilerek Altın Ödül kazandı. Yılın Ulusal Satış Takımı ve Yılın Satış Dönüşümü kategorilerinde Gümüş Ödül’le taçlanan Vodafone Türkiye; Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı kategorisinde Mobil Yardım projesiyle Gümüş Ödül’e layık görüldü.
IVR ve Web Çözümleri kategorisinde Sesli Yanıt Sistemi, Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon kategorisinde ise Online Yardım Merkezi projeleriyle Bronz Ödül kazanan Vodafone Türkiye, aynı zamanda Yılın Müşteri Hizmetleri kategorisinde de Bronz Ödül’e layık görüldü. Toplamda 7 kategoride 7 ödülle Stevie Ödülleri’ne adını yazdıran Vodafone Türkiye, böylece müşteri hizmetleri ve satış noktaları aracılığıyla kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti yaratmak yolundaki çalışmalarını uluslararası arenaya taşıyarak taçlandırdı. Törende ödülleri Vodafone Türkiye adına Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci ve Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik aldılar.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, ödüller hakkında yaptığı konuşmada, 2009 yılında köklü bir değişim sürecine girerek yeni stratejik programlarını devreye aldıklarını, sürdürülebilir büyüme elde etmek hedefiyle hayata geçirdikleri bu programın merkezinde ise kayıtsız şartsız müşteri memnuniyetinin yer aldığını belirtti. Öğüt, sözlerine şöyle devam etti: “Global bilgi birikimimizi ve deneyimimizi Türkiye’deki abonelerimizin yaşamlarını kolaylaştırmak için ülkemize aktarıyoruz. En ileri mobil teknolojileri; yenilikçi, değer yaratan ürün ve hizmetlere dönüştürerek abonelerimize sunarak büyüyoruz. Müşteri memnuniyetini sürekli artırma stratejimizin temelinde, müşterilerimizi segmente etmek, onların ihtiyaç ve beklentilerini doğru anlayarak bunları tam olarak karşılayan hizmet ve ürünler sunmak yer alıyor. Bu hedef doğrultusunda hayata geçirdiğimiz çalışmaların meyvelerini ise her çeyreğimizde elde ettiğimiz başarılı finansal sonuçlarımızla, artan müşteri tabanımızla ve abonelerimizden aldığımız olumlu geribildirimlerle topluyoruz.”
Stevies Ödülleri gibi prestijli programlarda kazandıkları ödüllerin müşterileriyle kurdukları etkileşimi beslediğini ifade eden Öğüt, şöyle konuştu:
“Yaptığımız işlerle ilgili en değerli geri dönüş, hiç kuşkusuz müşteri memnuniyetidir. Müşterilerimize mümkün olan en iyi deneyimi yaşatmak, bizim temel önceliğimizi oluşturuyor. Bu nedenle çağrı merkezlerimiz ve satış kanallarımız, bizim için müşteri deneyiminin şekillendiği, çok değerli etkileşim noktalarıdır. Müşterimizin Vodafone ile birebir temasa geçtiği an, çağrı merkezimizdeki veya satış noktamızdaki temsilcilerimizle konuştukları andır. Bu bakımdan, bu noktalardaki arkadaşlarımızın gayretleri ve kaliteli hizmetleri, müşterilerimize sunduğumuz çeşitli proje ve programların başarıya ulaşması için bizim için hayati öneme sahiptir. Uyguladığımız projelerin prestijli ödül programlarında takdir görmesi, bizim için apayrı bir mutluluk kaynağı oluyor. Tüm operasyonlarımızdaki faaliyetlerimizin özellikle Stevie gibi uluslararası arenada alanının en iyi, en büyük şirketlerinin yarıştığı bir platformda başarı elde etmesi bize gurur veriyor.”