12 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Vodafone ve Beşiktaş, dünyanın ilk dijital scouting projesini hayata geçirdi
Haberler

Vodafone ve Beşiktaş, dünyanın ilk dijital scouting projesini hayata geçirdi

Marketing Türkiye
8 Şubat 2018
3 dk okuma

Son 5 yıldır başarılı bir işbirliği yürüten Vodafone ve Beşiktaş, Türkiye’de futbolun geleceğine katkıda bulunacak önemli bir sosyal sorumluluk projesini hayata geçirdi. Dünyanın ilk dijital scouting projesi olarak başlatılan “Geleceğin KaraKartalı” ile Türk futboluna genç yetenekler kazandırılacak.

Vodafone ve Beşiktaş’ın ortak projesi olarak geliştirilen “Geleceğin KaraKartalı” kapsamında, Türkiye’nin dört bir yanından yaşları 8-10 ve 11-13 arasında değişen çocuklar için, Türk futbolunun önde gelen teknik insanlarına ulaşarak geleceğin başarılı futbol oyuncuları arasına katılma konusunda fırsat eşitliği sağlanacak. Çocukların yeteneklerini sergiledikleri videolar, Vodafone Park mobil uygulamasına ya da geleceginkarakartali.com sitesine yüklenecek. En çok oy alan videoların sahibi 350 çocuk bölgelerde düzenlenecek seçmelere katılma hakkı kazanacak.

Beşiktaş JK Başkanı Fikret Orman, şunları kaydetti:

“Vodafone ile son derece iyi yönetilen, ülkemize ve dünyaya örnek olmuş bir sponsorluk ilişkimiz var. Bunun kilit noktasını Beşiktaş ve Vodafone olarak bir aile olmamız oluşturuyor. Vodafone ile bundan 3,5 yıl önce benzeri görülmemiş bir iş modelini hayata geçirdik. ‘Vodafone KaraKartal Hareketi’ ile kulübümüze yaklaşık 8 milyon TL’lik ek gelir sağladık. Bu projenin çok iyi işlemesi, bizi daha iyisini yapma konusunda motive etti. Altyapıdaki ihtiyaçlarımızı nasıl karşılarız diye düşündük. Beşiktaş ve Vodafone ekipleri olarak beyin fırtınaları yaptık ve yaklaşık 2 yıllık çalışmanın sonucunda ‘Geleceğin KaraKartalı’ projesini hayata geçirdik. Bu projeyle ülkemizin dört bir yanındaki yetenekli çocuklarımızı keşfedip Beşiktaş altyapısına kazandırmak istiyoruz. Bunun için de zaman ve mekândan bağımsız, herkesin her yerden katılabileceği dijital bir çözüm sunuyoruz. Projemizin Türk futboluna önemli katkısı olacağına inanıyoruz.”

Vodafone Türkiye CEO’su Colman Deegan ise şunları söyledi:

“Vodafone olarak, ‘Yarını Kodlayanlar’ başta olmak üzere çeşitli sosyal projelerimizle Türkiye’deki gençlerin gelişimine destek veriyoruz. Gençler, bir ülkenin en değerli varlıklarından biridir. ‘Geleceğin KaraKartalı’ projesi için de Beşiktaş JK ile işbirliği yapmaktan heyecan duyuyoruz. Dijital platformlarımız sayesinde bu benzersiz fırsatı Türkiye genelinde 8-13 yaş arasındaki tüm gençlere sunma imkânı bulacağız. Beşiktaş JK ile son derece verimli ilerleyen bir işbirliğimiz var ve bu projenin de başarılı olacağına inanıyoruz.”

vodafone

Türk futbolunun önde gelenleri seçecek

Vodafone ve Beşiktaş JK tarafından futbolda altyapı ihtiyacından hareketle geliştirilen “Geleceğin KaraKartalı”na katılmak isteyen çocukların ebeveynleri, Vodafone Park mobil uygulaması üzerinden ya da geleceginkarakartali.com sitesine çocuklarının yeteneklerini sergiledikleri en fazla 59 saniyelik videolar yükleyecek. Bu videolar, top kontrolü, top sürme ve çalım, pas ve şut ile özel bir hareketten oluşacak. Videoların oylanması sonucu en çok oy alan 350 çocuk bölge elemelerine katılma hakkını kazanacak. Ardından, Gökhan Keskin, Fikret Demirer, Yasin Sülün ve Serdar Topraktepe’den oluşan Beşiktaş JK’nın deneyimli scout ve antrenör ekibi tarafından gerçekleştirilecek seçmeler sonucu toplam 35 çocuk, Beşiktaş JK’nın İstanbul Ümraniye’deki Nevzat Demir Tesisleri’nde düzenlenecek 4 günlük kampa ve ardından Vodafone Park’taki bir günlük final etkinliğine katılmaya hak kazanacak. Final etkinliğinde en az 3 çocuk Beşiktaş’ın altyapısına dahil olarak futbolcu olma hayalini gerçekleştirme imkânı bulacak.

En az 3 çocuk altyapıya kazandırılacak

“Geleceğin KaraKartalı”nda Şubat ayından itibaren her hafta sonu başka bir bölgede olacak şekilde birer günlük etkinlikler düzenlenerek video yükleme ve oylamalar teşvik edilecek. Nisan ayı itibariyle de Erzurum, Gaziantep, Samsun, Antalya, İzmir, Ankara ve İstanbul illerinde gerçekleştirilecek 1’er günlük seçmeler ile her bölgeden 5 çocuk seçilecek. Böylece toplam 35 çocuk, Haziran ayında Beşiktaş JK’nın İstanbul Ümraniye’deki Nevzat Demir Tesisleri’nde düzenlenecek 4 günlük kampa ve ardından Vodafone Park’taki bir günlük final etkinliğine katılmaya hak kazanacak. Finalde yapılacak seçmelerle en az 3 çocuk Beşiktaş’ın altyapısına girme fırsatı yakalayacak.

Vodafone KaraKartal Hareketi için bir de reklam filmi hazırlayan Vodafone, izleyicilere “Beşiktaş’ın Geleceğine Kanat Ger!” sözleriyle sesleniyor.

Kampanya Künyesi:

Yönetici Kreatif Direktör: Ayşe Aydın Erdoğan
Kreatif Direktörler: Erkan Kaya, İlker Dağlı
Art Direktörler: Ege Öztayfun, Kaan Duygu
Reklam Yazarı: Melik Atalay
Müşteri İlişkileri: Sezin Özçelik Güneş, Kübra Sabancı
Stratejik Planlama: Serra Akyel, İpek Kardeşler
Reklamveren Yetkilisi: Murat Büyükkucak, Eda Biber, Sezer Derkuş, Melis İnceoğlu
Ajans Prodüktörü: Ebru Uluçınar
Prodüksiyon Şirketi: Depofilm
Yönetmen: Serdar Dönmez
Post Prodüksiyon: 1000Volt

1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
3 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
4 Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
5 Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Güncel Haberler
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
"AI Özet"leri tıklamaları düşürürken, AI platformları yayıncılara trafik sağlıyor
“AI Özet”leri tıklamaları düşürürken, AI platformları yayıncılara trafik sağlıyor
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan...
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
İrem Alimoğlu
7 Haziran 2025
Pazarlamada absürd reklamlar çağı!
Haberler
Pazarlamada absürd reklamlar çağı!
Sena Tufan
12 Haziran 2025
MrBeast'in CMO'luğuna Sinan Deriş getirildi!
Haberler
MrBeast’in CMO’luğuna Sinan Deriş getirildi!
Sena Tufan
5 Haziran 2025
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.