Vivident’in yeni kampanyası yayında
Vivident, Türkiye’nin ‘En az 45 dakikalık kesintisiz ferahlık’ sloganı ile zaman vaadi sunan ilk sakızı Vivident 45 Dakika’nın yeni reklam yayına girdi.
Romantik-komedi tarzında bir senaryoya sahip olan reklam filminin çekimleri, romantizm şehri olan Milano’da gerçekleştirildi.
Reklam filmi; Lunaparktaki “Aşk Tüneli’’ nde öpüşen romantik bir çiftin başka bir çifte ilham kaynağı olmasını eğlenceli bir dille anlatmakta.
“Aşk Tüneli” nde 1 turun yalnızca 1 dakika sürdüğünü öğrenen çift, Vivident 45’ nın kesintisiz ferahlığı eşliğinde, 45 tur satın alarak uzun romantik yolculuklarına başladılar.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Perfetti Van Melle Türkiye/ Vivident
Reklamveren Yetkilileri: Serkan Ergün, Perfetti Van Melle Türkiye – Pazarlama Direktörü Çiğdem Tüzüner Serim – Vivident Kıdemli Marka Müdürü
İdil Ziyaoğlu – Vivident Marka Müdürü
Reklam Ajansı: Selection Production
Prodüksiyon: Selection production
Yapımcı: Marta Stella
Yönetmen. Abnormal Directors
Fotoğrafçı: Max Gatti
Editör: Bob Fiocchi
Post Prodüksiyon: Square
Reklam Yazarları: Larry Sieberth, Oley Sassone
Medya Ajansı: Media Republic
Medya Planlama: G. Aranoğlu, Y. Aktürk
Kullanılan Mecralar: TV, Sinema, İnternet