Vestel mutfak mizahından ilham alıyor
Vestel, “Evin kalbi mutfakta atar” yaklaşımı doğrultusunda geliştirdiği iletişim ve pazarlama stratejisi kapsamında “Evin Kalbi” adını verdiği yeni dijital platformunu yarattı. Facebook ve Youtube’dan yayına giren “Evin Kalbi”, mutfakla ilgili her konuya sosyal medyanın kendine has mizahi iletişim diliyle değiniyor. Vestel’in özellikle kadın tüketicilere ulaşmak, daha yakın, sıcak, gülümseten, uzun vadeli ilişkiler kurmak amacıyla tasarladığı bu yeni dijital platform, buzdolabındaki yiyeceklerin maceralarını anlatan “Mutfaktakiler” web dizisinden mutfak hakkında tavsiyelerde bulunan Cuisine Abla’ya kadar pek çok eğlenceli içerik barındırıyor.
Vestel’in mutfağa yönelik ürünlerini aynı iletişim çatısı altında bir araya getirerek “Evin kalbi mutfakta atar” yaklaşımını geliştirdiklerini belirten Vestel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Mert Gürsoy şunları ifade etti: “Mutfak, Türk kültüründe gerek üretim gerek paylaşım anlamında önemli bir yere sahip. Hem keyifle yemek yaptığımız hem de ailemizle bir araya gelip yemek yediğimiz, sohbet ettiğimiz bir mekan. Vestel olarak amacımız, evin kalbi olarak tanımladığımız ve evdeki vaktimizin önemli bir kısmını geçirdiğimiz mutfağı keyifli bir yaşam alanı haline getirmek. Vestel ürünleri sayesinde mutfakları bugüne kadar hak ettikleri teknoloji ve tasarımla buluşturmak. Elbette bunu yaparken işin içine eğlence de katalım dedik. ‘Evin Kalbi’ platformunu bu anlamda tüketicilerimizle doğrudan iletişime geçmemizi sağlayan önemli bir mecra olarak görüyoruz.” “Evin Kalbi” platformunda sadece bilgilendirici içerik paylaşmadıklarını aynı zamanda Türk mutfak kültürüne ait unsurları esprili bir dille ele aldıklarını sözlerine ekleyen Gürsoy şöyle konuştu:“Aslında mutfağa ilişkin bizim kültürümüze has durumları, değerleri, bilgileri görünür kılıyoruz. Kendi dağarcığımızdakileri takipçilerimizle paylaşıyor, takipçilerimizden gelen yorumları, hikâye ve esprileri de içeriklerimiz arasına katıyoruz. Bu mizahi yaklaşımın mutfakla ilgili deneyim, alışkanlık ve ihtiyaçlarımızı ortaya çıkarmada son derece fonksiyonel olduğunu söyleyebiliriz. Mutfak muhabbetinden çıkan, ihtiyaç ve alışkanlıklara ilişkin ipuçları ürünlerimizi gerek tasarım gerek teknoloji anlamında geliştirirken bize ilham veriyor.”
Güncel Haberler