URYAD’ın iletişim ajansı: İlancılık
Türkiye’de faaliyet gösteren ulusal radyoların üyesi olduğu Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği URYAD, iletişim faaliyetlerini yürütmek için İlancılık ile anlaştı.
Radyoyu reklam mecrası olarak Türkiye’de ilk kez kullanan ve ilk radyo reklamlarının üreticisi olan İlancılık, bundan böyle URYAD’ın 360 derece iletişim çalışmalarını yönlendirecek.
Ulusal radyolar arasında dayanışma sağlanması, radyo kanallarının ilgili kamu kuruluşlarıyla koordineli bir şekilde çalışması, frekans tahsisi sorunlarına çözüm bulunması amacıyla kurulan URYAD; radyoculuğu geliştirmek ve radyo mecrasının reklam yatırımlarından aldığı payı büyütmek için gerekli pazarlama faaliyetlerini de yürütüyor.
Radyoların erişimleri ve halkın dinleme alışkanlıklarının raporlanmasının objektif ve doğru şekilde yapılması misyonunu da üstlenen URYAD, bu amaçla tarafsız kuruluşlarla işbirliği içinde düzenli olarak yapılan araştırmaları koordine ediyor.