Ünlü PR ajansı MSLGROUP dünyadaki 107’nci ofisini İstanbul’da kuruyor
Avrupa’nın önde gelen PR ve entegre iletişim ajansı MSLGROUP, İstanbul’da açacağı ofis için düzenlediği lansmanda Türkiye yatırımından bahsetti. Düzenlenen davet katılımcıların sorularıyla sıradan bir lansman olmaktan çıkarak sektörün sorunlarına değinen, Türkiye’de PR ve Kurumsal İletişim’in işleyişine eleştirel bir bakış sunan bir konferansa dönüştü.
Mirgün Cabas’ın moderatörlüğünde, MSL Orta ve Doğu Avrupa CEO’su Sebastian Hejnowski ev sahipliğinde Türkiye’de Yeni Nesil PR ve MSLGROUP’un Türkiye Yatırımı konulu lansmanına basın mensuplarının katılımı az olsa da sektörden isimlerin ilgisi yoğundu.
MSL Türkiye’ye giriş yaparak İstanbul’da 107. ofisini açıyor. 12 kişilik MSL İstanbul birimi, Türkiye’de farklı beceri ve uzmanlıkları entegre bir şekilde sunan, Publicis İstanbul, Publicis Healthcare, Arc, Voden, Leo Burnett, Publicis Emil, Saatchi & Saatchi, Vivaki Creative, Starcom, Spark Foundry, Zenith, DataWise ve Performics markalarının da çatısı altında bulunduğu Publicis Groupe Türkiye’nin bir parçası olacak. MSL Türkiye ekibinin liderliğini Mehin Öner üstlenecek. Ayrıca İstanbul ofisi, MSL ajansları içerisinden kadın yönetici tarafından yönetilen 34. ajans olma önemini taşıyor.
Lansmanda MSL’nin Türkiye’nin dinamik pazarı içerisinde müşterilere sunacağı entegre çözümler ve ikili ilişkiler masaya yatırıldı. MSL’nin güçlü olduğu Avrupa, Ortadoğu ve Asya kıtalarında İstanbul’u da dünya ağına eklemenin stratejik önemi konuşuldu. Lansmanda Türkiye’deki sorunların dile getirilmesiyle önemli detaylara değinildi. Kurumsal iletişim stratejilerinin kısırlığı, iletişim ajanslarının gazetecilerle çalışma şekli, Influencer Marketing’in çok az sektörde var olması Türkiye’nin bu bağlamda gelişmesinin önünde engel olduğu katılımcıların sorularıyla dile getirildi.