25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Ülker Albeni’nin reklamını sosyal medya nasıl buldu?

Marketing Türkiye
10 Ocak 2013
2 dk okuma

Çikolata, bisküvi ve karamelin uyumunu sunan Albeni’nin reklam filmi “uyum” teması üzerine kurgulandı. Kampanya fikrinin çıkış noktası, Albeni’nin çikolata, bisküvi ve karamelin uyumu, farklı müzik türlerinin bir araya gelerek oluşturacakları uyum ile temsil edilmek isteniyor. Fikir doğrultusunda birbirinden farklı üç tarz olan Türk Halk Müziği, Pop Müzik ve Rock Müzik dallarından sanatçıların Albeni reklam müziğini uyum içinde seslendirmesi planlandı. Nil Karaibrahimgil tarafından bestelenen reklam müziğini üç farklı müzik dalından üç sanatçı uyum içinde seslendirdi. Halk Müziği, Pop ve Rock Müzik dallarının önde gelen isimleri Keremcem, Özlem Tekin ve Zara kendi tarzlarında seslendirdikleri reklam müziği ile mükemmel uyumu yakaladı. Çekimleri bir gün içinde tamamlanan reklam filminde, Özlem Tekin Albeni’nin çikolatasını, Keremcem bisküviyi ve Zara karameli temsil ediyor. Sanatçıların kıyafetleri bu eşleştirme doğrultusunda özel olarak tasarlandı. Kampanya Twitter’da da oldukça ses getirdi. İşte Twitter kullanıcılarının Albeni reklam filmi yorumları…

* Albeni reklamı, eurovision canlı performans öncesi ülke videoları gibi. “bir karamel ülkesi olan albenyadayız şimdi…” Bülend Özveren

* Kesinlikle albeni rakipsiz en kötü reklam. tüylerim diken diken oldu izleyince
* Albeni reklamı beni benden aldı valla o konuda napıcaz. En kötü reklam ödülleri de verilmeli arkadaş, sektör istiyor yapacak bişey yok..
* Bu albeni reklamı şaka heralde dimi. Sevdiğim çikolatadan soğuttular ya.
* albeni reklamı aşure olmuş hedef kitleye mezardakileride alsalarmış olurmuş:d
* Özeti Albeni reklami vurguyu düzeltseymiş mikemmel olurmuş bu haliyle farkındalık engelini aşıp ilgilenmeye yol açar rafları hareketlendirir
* ”Celebrity mi? Albeni reklamı ile öldü canım o!” -William Bernbach
* İlk cv’mi Alametifarika’ya göndermeye karar verdim çünkü Albeni için süper metin yazdım; ‘ye bunu, ye bunu, ye ye bunu, yeee bunu+3 sanatçı’
Kampanya Künyesi
Reklamın Başlığı: Albeni Uyum Kampanyası
Reklamveren: Ülker
Reklamveren Temsilcisi: Z. Cengiz Acar, Aslı Özen Turhan, Ezgi Nur Tamdoğan
Reklam Ajansı: Alametifarika
Alametifarika Yaratıcı Ekibi: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal, Erkul Yazgan, Zeynep Ordu, Ozan Özüm Özbey, Odisseas Sevsevme, Taner Ardalı, Seden Padır, Berkay Tahmaz, Çağrı Ark, Sertuğ Alptekin, Başar Sarıkaya.
Medya Ajansı: Mediavest
Medya Planlamacı: Zeynep Arda Çolak, Hüsnü Erden, Lale Dal (Ülker), Aylin Aldinç, Ayçin Tektaş, İpek Erdim (Mediavest)
Yönetmen: Özer Feyzioğlu
Prodüksiyon Şirketi: 2012 Production
Müzik: Nil Karaibrahimgil
Kullanılan Mecralar: TV, radyo, internet 

{youtube}3BYRcEnoF_g|450|280{/youtube}

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok'a "dilencilik" eleştirisi!
Haberler
TikTok’a “dilencilik” eleştirisi!
Sena Tufan
8 Nisan 2025
Trump'ın TikTok stratejisi: ABD Başkanı satış süresini üçüncü kez uzatıyor
Haberler
Trump’ın TikTok stratejisi: ABD Başkanı satış süresini üçüncü kez uzatıyor
İrem Alimoğlu
7 gün önce
Cartier'in müşteri verileri çalındı!
Haberler
Cartier’in müşteri verileri çalındı!
Sena Tufan
3 hafta önce
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Haberler
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
İrem Alimoğlu
19 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.