Twitter markalar için “İlk Bakış” ürününü geliştirdi
Twitter güncellemelerini hızlandırdığı 2016 yılında, markaları hedefleyen uygulamalar da geliştiriyor.
Twitter, reklam verenlerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve reklamların etkisini güzel videolarla yaymasını sağlayan İlk Bakış, Sponsorlu Trendler ile birleşerek markalar için 24 saatlik bir süre içinde Twitter’ın yerleştirmeleriyle önemli sayıdaki seyirci kitlesine ulaşmasına yardımcı oluyor.
Bu uygulamayla; bir kullanıcı Twitter’a ilk giriş yaptığında, kendi Timeline’ının en üst reklam alanında o markanın Sponsorlu Videosu’nu görecek ve Sponsorlu Trend, trendler listesinin en üstünde görünecek.
Türkiye’de İlk Bakış uygulamasını deneyen ilk markalar Nestle ve Renault oldu.
MEC Türkiye Dijital Strateji’den sorumlu Ceylan Cangül konuyla ilgili: “İlk Bakış’ın zamanlaması Renault için mükemmel bir fırsattı, çünkü Renault aynı dönemde Twitter’da önce markadan bağımsız konusuyla ilgili konuşmaları sahiplenerek başlayan ve ardından Renault Türkiye’nin 2016 yılındaki en büyük lansmanına dönüşen bir kampanya başlatmıştı. Hedefimiz, tanıtım döneminde çok güçlü bir etki yaratıp lansman kampanyasının başlamasıyla birlikte TVC’lerimizi ön plana çıkarmaktı” dedi.
MEC Türkiye’de Dijital ve Inovasyondan sorumlu Partner olarak çalışan Eda Önsel Yıldırım da: “Kampanyadan önce çok güçlü bir Twitter iletişimi planlamıştık, ancak ‘İlk Bakış’ı denedikten sonra bu kampanya için hedefimizi en üst düzeye çıkardık. Böyle ürünler, Twitter’ın etkisini satış için kritik dönemlerde kanıtlıyor ve de medya karmasında fark yaratıyor” ifadelerine yer verdi.