26 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Advertisement
Advertisement
Twitter markalar için “İlk Bakış” ürününü geliştirdi
Haberler

Twitter markalar için “İlk Bakış” ürününü geliştirdi

Marketing Türkiye
23 Nisan 2016
1 dk okuma

 

Twitter güncellemelerini hızlandırdığı 2016 yılında, markaları hedefleyen uygulamalar da geliştiriyor.

Twitter, reklam verenlerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve reklamların etkisini güzel videolarla yaymasını sağlayan İlk Bakış, Sponsorlu Trendler ile birleşerek markalar için 24 saatlik bir süre içinde Twitter’ın  yerleştirmeleriyle önemli sayıdaki seyirci kitlesine ulaşmasına yardımcı oluyor.

Bu uygulamayla; bir kullanıcı Twitter’a ilk giriş yaptığında, kendi Timeline’ının en üst reklam alanında o markanın Sponsorlu Videosu’nu görecek ve Sponsorlu Trend, trendler listesinin en üstünde görünecek.

Twitter markalar için “İlk Bakış” ürününü geliştirdi

Türkiye’de İlk Bakış uygulamasını deneyen ilk markalar Nestle ve Renault oldu.

MEC Türkiye Dijital Strateji’den sorumlu Ceylan Cangül konuyla ilgili: “İlk Bakış’ın zamanlaması Renault için mükemmel bir fırsattı, çünkü Renault aynı dönemde Twitter’da önce markadan bağımsız konusuyla ilgili konuşmaları sahiplenerek başlayan ve ardından Renault Türkiye’nin 2016 yılındaki en büyük lansmanına dönüşen bir kampanya başlatmıştı. Hedefimiz, tanıtım döneminde çok güçlü bir etki yaratıp lansman kampanyasının başlamasıyla birlikte TVC’lerimizi ön plana çıkarmaktı” dedi.

MEC Türkiye’de Dijital ve Inovasyondan sorumlu Partner olarak çalışan Eda Önsel Yıldırım da: “Kampanyadan önce çok güçlü bir Twitter iletişimi planlamıştık, ancak ‘İlk Bakış’ı denedikten sonra bu kampanya için hedefimizi en üst düzeye çıkardık. Böyle ürünler, Twitter’ın etkisini satış için kritik dönemlerde kanıtlıyor ve de medya karmasında fark yaratıyor” ifadelerine yer verdi.

 

1 "Eşekli kütüphaneci"nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
“Eşekli kütüphaneci”nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
2 Beymen’den sıra dışı bir adım…
Beymen’den sıra dışı bir adım…
3 Abonelerine "Durun gitmeyin!" diyen Netflix'ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
Abonelerine “Durun gitmeyin!” diyen Netflix’ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
4 İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etme düşüncesine sahip... Peki ama neden?
İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etmeyi düşünüyor… Peki ama neden?
5 Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis'e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis’e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
Güncel Haberler
Getir'in acı dönemi: 4480 personel işten çıkarılacak
Getir 4480 kişiyi işten çıkaracak!
Bir oyun şirketi rakiplerinden nasıl sıyrılabilir?
Bir oyun şirketi rakiplerinden nasıl sıyrılabilir?
Dünyanın ilk holografik nft defilesi
Dünyanın ilk holografik NFT defilesi gerçekleşti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yılın İnovatif Ürünleri 2022
Haberler
Yılın İnovatif Ürünleri -1
Gizem Yıldız
9 Nisan 2022
Instagram canlı yayınlarında devrimsel yenilik | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Instagram canlı yayınlarında devrimsel yenilik | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
16 Mart 2022
Social Media Awards Turkey'de büyük sürpriz için son 2 gün!
Haberler
Social Media Awards Turkey’de büyük sürpriz için son 2 gün!
Berçem Sultan Kaya
16 Mart 2022
AdForum PHNX Awards "Özgün" jürisiyle geri dönüyor
Haberler
AdForum PHNX Awards “Özgün” jürisiyle geri dönüyor
Berçem Sultan Kaya
11 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.