13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Twitter markalar için “İlk Bakış” ürününü geliştirdi
Haberler

Twitter markalar için “İlk Bakış” ürününü geliştirdi

Marketing Türkiye
23 Nisan 2016
1 dk okuma

 

Twitter güncellemelerini hızlandırdığı 2016 yılında, markaları hedefleyen uygulamalar da geliştiriyor.

Twitter, reklam verenlerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve reklamların etkisini güzel videolarla yaymasını sağlayan İlk Bakış, Sponsorlu Trendler ile birleşerek markalar için 24 saatlik bir süre içinde Twitter’ın  yerleştirmeleriyle önemli sayıdaki seyirci kitlesine ulaşmasına yardımcı oluyor.

Bu uygulamayla; bir kullanıcı Twitter’a ilk giriş yaptığında, kendi Timeline’ının en üst reklam alanında o markanın Sponsorlu Videosu’nu görecek ve Sponsorlu Trend, trendler listesinin en üstünde görünecek.

Twitter markalar için “İlk Bakış” ürününü geliştirdi

Türkiye’de İlk Bakış uygulamasını deneyen ilk markalar Nestle ve Renault oldu.

MEC Türkiye Dijital Strateji’den sorumlu Ceylan Cangül konuyla ilgili: “İlk Bakış’ın zamanlaması Renault için mükemmel bir fırsattı, çünkü Renault aynı dönemde Twitter’da önce markadan bağımsız konusuyla ilgili konuşmaları sahiplenerek başlayan ve ardından Renault Türkiye’nin 2016 yılındaki en büyük lansmanına dönüşen bir kampanya başlatmıştı. Hedefimiz, tanıtım döneminde çok güçlü bir etki yaratıp lansman kampanyasının başlamasıyla birlikte TVC’lerimizi ön plana çıkarmaktı” dedi.

MEC Türkiye’de Dijital ve Inovasyondan sorumlu Partner olarak çalışan Eda Önsel Yıldırım da: “Kampanyadan önce çok güçlü bir Twitter iletişimi planlamıştık, ancak ‘İlk Bakış’ı denedikten sonra bu kampanya için hedefimizi en üst düzeye çıkardık. Böyle ürünler, Twitter’ın etkisini satış için kritik dönemlerde kanıtlıyor ve de medya karmasında fark yaratıyor” ifadelerine yer verdi.

 

1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
5 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Marketing Türkiye Mayıs sayısı yayında: Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Haberler
Marketing Türkiye Mayıs sayısı yayında: Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Nafizcan Önder
1 Mayıs 2025
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Haberler
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Minecraft'ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Haberler
Minecraft’ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Nafizcan Önder
7 Nisan 2025
İş dünyasının yeni üniforması: Smart casual
Haberler
İş dünyasının yeni üniforması: Smart casual
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.