10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Twitter yeni alışveriş özelliğini Dior'la test ediyor
Haberler

Kuş sepete girdi: Twitter yeni alışveriş özelliğini Dior’la test ediyor

Gizem Yıldız
9 Haziran 2022
2 dk okuma

Twitter, platformdaki hareketli alışveriş gündeminden ilham alan yeni alışveriş özelliğini duyurdu. Product Drop isimli bu yeni özelliğin odağındaki konu “indirimler” olacak. Gelin detaylara bakalım…

Product Drops, temelde alışveriş yapanların kendileri için önemli olan lansmanlardan Twitter deneyimi sırasında haberdar olmalarını sağlayacak ve markalara, alışveriş yapanların ilgisini çekmenin yepyeni bir yolunu sunacak.

Product Drops, satıcıların büyük lansmanlar yapmalarına ve yerel olarak Twitter’da daha fazla ürün ayrıntısı göstermelerine olanak tanıyan en yeni Twitter alışveriş özelliği. Ve bu, indirimleri kaçıran müşteriler için önemli bir özellik çünkü Twitter’da yaklaşan indirimler için hatırlatıcılar ayarlanmasına olanak tanıyor.

Product Drop’ları öne çıkaran özelliklerden biri de şu: Ticaret yapanlar Product Drop’ları kullandığında, Tweet beğenilebilir, retweetlenebilir, alıntılanabilir, DM veya metin yoluyla paylaşılabilir ve standart bir Yer İşareti eklenebilir. Böylelikle daha fazla etkileşim ve farkındalık yaratma imkanı olacak. Şu anda Twitter, Product Drop’ları @Dior ve @unionlosangeles’in de dahil olduğu seçkin iş ortaklarıyla test ediyor.

Kuş sepete girdi: Twitter yeni alışveriş özelliğini Dior'la test ediyor

Christian Dior Couture’un Sosyal Medya Yöneticisi Sijie Chen, yeni özellik hakkında şunları söylüyor: “Twitter, moda severlerin, markaların sunduğu en yeni ürünleri keşfetmesine olanak tanıyan bir platform. Platformdaki yeni ve heyecan verici bir girişim olan Product Drops ile Dior, ABD pazarındaki bağlantılarını hayran oldukları kreasyonlar etrafında yeni kitlelere genişletebilecek.”

Twitter’ın Ürün Müdürü Justin Hoang ise konuyu şu şekilde detaylandırdı: “Twitter Alışveriş ailesini genişletirken ve Product Drops gibi yeni özellikleri test ederken, önceliğimiz ticaret yapanlara alışveriş yapanlarla bulundukları yerde buluşmalarına yardımcı olan yeni araçlar sağlamak oldu. Alışveriş yapanların Twitter’da olduğunu biliyoruz, bu nedenle satıcıların etkileşim kurmak için profilde (Shop Spotlight ve Twitter Mağazaları gibi) veya zaman çizelgesinde bu yeni özelliğimiz gibi alışveriş özelliklerimizden nasıl yararlandıklarını görmekten heyecan duyuyoruz.”

Product Drops ile, bir satıcı yaklaşan bir lansman hakkında Tweet gönderdiğinde, Tweet’in altında bir “Bana Hatırlat” düğmesi görülecek. Tek dokunuşla Drop’un hatırlatılması talep edilebilecek. Lansman gününde, bildirimler sekmesinde, düşüşten 15 dakika önce ve düşüş anında bir uygulama içi bildirim alınabilecek, böylece satıcının web sitesinde ilk alışveriş yapanlardan biri olunabilecek ve diğer alışverişçileri geride bırakılabilecek. Bildirime tıklandığında, ürünü satıcının web sitesinde satın almak için bir “Web sitesinde alışveriş yapın” düğmesi görülecek.

Şu an için yalnızca ABD’de bulunan ve iOS cihazlarda Twitter’ı İngilizce olarak kullanan müşteriler bu yeni özelliği görebilecek ve kullanabilecek. Twitter, bu özelliği iş ortaklarıyla test ediyor. Yakında çıkacak olan markalardan bazıları @Dior, @unionlosangeles, @Fossil x @JeffStaple ve @LEGO_Group olacak.

Yaz aylarında satışları artırmak için 4 ipucu

featured
1 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
2 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
3 YouTube'da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Samsung ve Nvidia’dan yapay zekada stratejik ortaklık
Haberler
Samsung ve Nvidia’dan yapay zekada stratejik ortaklık
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor...
Haberler
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor…
İrem Alimoğlu
31 Ekim 2025
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
Haberler
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
Sena Tufan
7 Kasım 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21-27 Kasım)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21-27 Kasım)
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.