Turkuaz Seramik’ten yeni reklam filmi
Turkuaz Seramik’in “Banyoların en değerlisi” sloganının vurguladığı yeni imaj filmi, televizyon ekranlarında yayında. Reklam filminin konsepti yaratılırken, Turkuaz Seramik’in öncelikle “Neden Banyoların En Değerlisi” olduğu tüketiciye anlatılmak istenmiş ve bunu yaparken markayı en iyi şekilde nasıl algılatabilirizin yolları aranmış. Bu yolla ortaya çıkan reklam filminde, Turkuaz Seramik markasını anlatan tüm iletişim kodları, büyülü bir dünya ile filmin içine adapte edilmiş. Film işte bu nedenle, özellikle göz alıcı turkuaz rengi ile tüm dikkatleri üzerine çekiyor. Filmin içinde kullanılan değerli taşlar ise filmde ışıl ışıl bir görsellik yaratmanın yanı sıra Turkuaz Seramik’in sloganının da altını doldurarak, markanın değerine değer katıyor. Böylece marka ismi, logosu ve sloganı etkileşime girerek; Hakan Yonat’ın yönetmenliğinde yaratılan göz alıcı görsel dünya ile de bir araya gelince, tüketicinin zihninde oluşturulmak istenen marka algısı etkili bir şekilde yaratılıyor. Ortaya hem markaya hizmet eden, hem de izleyicinin göz zevkine hitap eden güzel bir film çıkıyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren : Turkuaz Seramik
Reklamveren Yetkilisi : Rabia Özkaya Aslaner
Reklam Ajansı : Muteber Ajans
Reklam Yazarı : Yasemin Özdemir
Sanat Yönetmeni : Zeynep Tosun
Medya Ajansı : Medyatek
Müşteri İlişkileri : Hacer Seyhan – Yavuz Emre Yeşil
Prodüksiyon Şirketi : Kala Film
Yönetmen : Hakan Yonat
Kullanılan Mecralar : Tv – Dergi