Türkiye’nin en kapsamlı B2B zirvesinde neler konuşulacak?
Marketing Türkiye liderliğinde Kuantum Araştırma ve Deloitte’un uzmanlıklarıyla düzenlenecek olan B2B Marketing & Management Summit’te 13 farklı başlık altında ülkemizdeki B2B sektörü ele alınacak.
Kamu, iş dünyası ve ilgili meslek örgütlerinin yer alacağı zirvede 17 profesyonel konuşmacı birikimlerini paylaşacak. Zirveyede, 50 bin işletme datasının nabzını tutarak oluşturulan, “Türkiye B2B Endeks Raporu”da ilk defa açıklanacak.
B2B odaklı üreten işletmelerin gelişmesine yönelik bir zirve olan B2B Marketing& Management Summit, iş ve ekonomi dünyasıyla, akademisyen ve B2B profesyonellerini bir araya getirecek. B2B’deki global trendler, dijital dönüşüm ve pandemiyle değişen istihdam, ihracat ve yatırım konularının ele alınacağı zirvede 13 başlıkta alanında uzman 17 profesyonel birikimlerini aktaracak. Vestel, Turkcell, Felece, Ingage, Metro, Multinet, Edenred, Avis, Kuantum Araştırma, Deloitte, PLAT (Özel Markalı Ürünler Sanayiciler ve Tedarikçileri Derneği), TÜSMOD (Satın alma ve Tedarik Yönetimi Meslek Odası Derneği) ve Kolay İhracat Platformu temsilcilerinin yer alacağı, online gerçekleştirilecek olan ve herkese açık olan zirve, ücretsiz olarak Marketing Türkiye web sitesi ile sosyal medya kanallarından izlenebilecek.
Peki, Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı B2B zirvesinde kimler neler anlatacak? İşte 24 Kasım’da gerçekleştirilecek olan zirvenin ilham veren konu ve konuşmacıları…