15 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’de saniyede 11 dilim pizza yeniyor
Haberler

Türkiye’de saniyede 11 dilim pizza yeniyor

Marketing Türkiye
2 Nisan 2017
2 dk okuma

Pizzaseverler 2016 yılında, toplam 488 Domino’s Pizza restoranından 37 milyona yakın pizza sipariş etti. Bu rakam Türkiye nüfusuyla oranlandığında, kişi başına 3 dilim pizza düşüyor. Buna göre Türkiye’de saniyede 11 dilim pizza yeniyor. Verilere göre, en çok bol malzemeli pizzalar tercih edildi. Düşünce hızında sipariş vermek isteyenler, 5 ayda 16 bin defa Tek Tıkla sipariş verdi. Domino’s Pizza’nın sipariş rekoru ise, Fenerbahçe – Beşiktaş derbisinin oynandığı 3 Aralık günü 142 bin 948 pizza ile kırıldı.
Domino’s Pizza’nın açıkladığı 2016 sipariş verilerine göre, Türkiye’de bir saniyede 11 dilim pizza yeniyor. Domino’s Pizza Türkiye’den yıl boyunca verilen toplam 36 milyon 976 bin 637 adet pizza Türkiye nüfusuna oranlandığında ise kişi başına 3 dilim pizza düşüyor.

9 bin futbol sahasını kaplayacak boyutta pizza yendi
www.dominos.com.tr, mobil uygulamalar ve Domino’s Pizza restoranlarından bir yıl boyunca sipariş edilen pizzalar yan yana geldiğinde 8 bin 859 futbol sahasını kaplayacak boyuta erişiyor. Bu pizzaları tek bir şef kendi kendine yapmaya çalışsaydı, 6 bin 420 yılını mutfakta geçirmesi gerekirdi.

“Sosyal” ve bol malzemeli tercihler
DOMINOS2
Türkiye pizza tercihlerini bol malzemeli pizzalardan yana kullanıyor. 2016’da da Domino’s Pizza’nın en çok tercih edilen pizzaları sırasıyla Sosyal Pizza, Bol Malzemos ve Karışık Pizza oldu. Yan lezzetlerde ise birinci sırayı Elma Dilim Patates aldı. Onu Domino’s klasiği Sufle ve Çıtır Tavuk Topları takip etti.

16 bin kişi düşünce hızında siparişi tercih etti
Pizzası için beklemeye tahammülü olmayanlar Domino’s Pizza’nın Tek Tıkla Sipariş uygulamasını tercih etti ve acıktığı anda siparişini düşünce hızında tamamladı. Ağustos ayında tanıtılan bu yeni teknoloji 5 ayda toplam 15 bin 751 kişi tarafından kullanıldı.

Fenerbahçe – Beşiktaş derbisinde pizza satışı rekor kırdı
DOMINOS3
Yıl
ın en çok pizza satılan günü, milyonlarca taraftarı ekran karşısına kilitleyen Fenerbahçe – Beşiktaş derbisinin oynandığı 3 Aralık oldu. Futbolseverler maç heyecanının üstesinden pizza lezzetiyle geldi. O gün toplam 142 bin 948 pizza satıldı ve Domino’s Pizza Türkiye’nin o zamana kadarki en yüksek günlük sipariş rakamına ulaşılmış oldu.

En çok akşam yemeklerinde tercih ediliyor
İ
statistikler en çok sipariş verilen saatlerin sırasıyla 19.00, 18.00 ve 20.00 olduğunu gösteriyor. En çok sipariş verilen şehirler ise İstanbul, Ankara ve İzmir oldu.

1 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
5 Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Güncel Haberler
sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak...
sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak…
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
McDonald’s’ın AI tabanlı işe alım sisteminden büyük veri sızıntısı
McDonald’s’ın AI tabanlı işe alım sisteminden büyük veri sızıntısı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Haberler
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Nafizcan Önder
2 hafta önce
ChatGPT abonelik gelirlerinde rakiplerinin açık ara önüne geçti!
Haberler
ChatGPT abonelik gelirlerinde rakiplerinin açık ara önüne geçti!
Marketing Türkiye
10 Haziran 2025
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Haberler
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Marketing Türkiye
4 Haziran 2025
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.