12 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’de kaç sosyal medya kullanıcısı olduğu açıklandı! | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Türkiye’de kaç sosyal medya kullanıcısı olduğu açıklandı! | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
16 Nisan 2024
3 dk okuma
Türkiye’de kaç sosyal medya kullanıcısı olduğu açıklandı! | Son 24 saatin gündemi

Popülerliğinden hiçbir şey kaybetmeyen sosyal medya platformları dünyanın dört bir yanından milyonlarca insan tarafından kullanılıyor. Sirkhet Danışmanlık’ın açıkladığı verilere göre Türkiye’de dijitalleşme ve internet kullanımı sürekli artış gösteriyor. 2024 itibariyle Türkiye’de 74,41 milyon internet kullanıcısı bulunuyor. Bu sayı nüfusun yüzde 87,16’sına denk geliyor. Toplam sosyal medya kullanıcısı ise 57 milyonu aşmış durumda. Aktarılan bilgilere göre YouTube, 57,50 milyon kullanıcı ile en popüler platform konumunda. Youtube’u ise 57,10 milyon kişi ile Instagram takip ediyor. Üçüncü sırada yer alan Facebook’un 34,35 milyon, onu takip eden TikTok’un ise 37,73 milyon kullanıcıya sahip olduğu belirtiliyor. Beşinci sıradaki X veya eski adıyla Twitter’ın 20,67 milyon, kariyer platformu LinkedIn‘ın ise 16 milyon kullanıcısı bulunuyor.

Crocs terliklerine Pringles bıyığı

Türkiye’de kaç sosyal medya kullanıcısı olduğu açıklandı! | Son 24 saatin gündemi

Pringles, yenilikçi ayakkabı ve terlikleriyle sık sık adından söz ettiren Crocs ile güçlerini birleştirdi. Pringles’ın ayakkabı dünyasına ilk kez girişini simgeleyen Pringles x Crocs koleksiyonunda, ikonik cipslerden ve ambalajlarından esinlenen üç farklı tasarım yer alıyor. Koleksiyonun ön planında, klasik “Pringles kırmızısı” ve üst üste dizilmiş cips görünümünü taklit eden topuk kısmıyla dikkat çeken “Classic Crush Boot” yer alıyor. Çizmenin belki de en ayırt edici özelliği olan özel kılıf, gerçek bir Pringles kutusu şeklinde tasarlanmış. Bu tasarımla Pringles severler, en sevdikleri tatları hareket halindeyken de yanlarında taşıyabilecek.

“Gerçek güzellik” yapay zekaya karşı!

Türkiye’de kaç sosyal medya kullanıcısı olduğu açıklandı! | Son 24 saatin gündemi

Gerçek Güzellik kampanyasının 20. yılını kutlayan Dove, yapay zekaya karşı “gerçek güzellik” diyor. Marka, yapay zekanın bir numaralı gündem olduğu bugünlerde reklamlarında asla yapay zeka kullanmayacağının sözünü verdi. Dijital dünyada yaratılan kusursuzluk anlayışına karşı çıkan Dove, bu durumu gerçek insan çeşitliliğini ve özgünlüğünü temsil etme çabasına doğrudan bir meydan okuma olarak tanımlıyor. “The code” isimli yeni kampanyasını duyuran Dove, yapay zeka destekli güzellik standartlarının tehlikelerine de dikkat çekiyor. Kampanyada, “muhteşem kadın,” “kusursuz cilt” ve “dünyanın en güzel kadını” gibi ifadelerin yapay zeka programlarına girdiğinde elde edilen, genellikle gerçeklikten uzak, aşırı rötuşlanmış kadın fotoğrafları gösteriliyor.

Bu reklam panoları patates kızartması kokuyor!

Türkiye’de kaç sosyal medya kullanıcısı olduğu açıklandı! | Son 24 saatin gündemi

McDonald’s ve reklam ajansı TBWA\Neboko, Hollanda sokaklarına konumlandırdıkları patates kızartması kokan reklam panolarıyla yolda yürüyen kişileri restoranlara çekmeyi amaçlıyor.
McDonald’s’ın ikonikleşen patates kızartmalarının kokusunu yayan reklam panoları, hem rengi hem de kokusuyla yanından geçen herkesin dikkatini çekiyor. McDonald’s ürünlerine olan isteği artırmayı hedefleyen bu panoların içinde McDonald’s patateslerinin kokusunu yaymak için özel bir bölme bulunuyor. Kızartma kokulu reklam panoları, özellikle en McDonald’s restoranlarının yakınlarına yerleştirilmiş.

Heinz hamburger dünyasını pembeye boyuyor

Heinz Barbie pembesi

Heinz İngiltere ve Mattel en az Barbie ve Ken kadar sağlam bir ikili oldu. Filmin lansman döneminde Barbiecue sosu ve ketçap maketleri oluşturan Heinz İngiltere şimdi ise tıpkı Barbie’nin moda ve oyuncak dünyasına kattığı ışıltı gibi hamburgerleri renklendirecek bir formül buldu…

İletişim sektörünün acı kaybı…

featured
1 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
2 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
3 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
4 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Haberler
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Nafizcan Önder
4 Kasım 2025
“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
Haberler
“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
Haberler
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Avrupa şekerleme sektörünün en prestijli ödülünün sahibi Şölen oldu
Haberler
Avrupa şekerleme sektörünün en prestijli ödülünün sahibi Şölen oldu
Marketing Türkiye
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.