Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 2013 başvurularında son günler
IMI Conferences tarafından Turkcell Global Bilgi sponsorluğunda bu yıl 8. kez gerçekleştirilecek olan Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’ni düzenleyen IMI Conferences Genel Müdürü Meltem Karateke, “Müşterilerle kurulan iletişimin kalbi konumuna gelen ve her geçen yıl değer kazanan çağrı merkezi sektörünü, Türkiye Çağrı Merkezi Ödül Töreni’nde bir kez daha buluşturuyoruz. Çağrı merkezi sektörünün yanı sıra diğer sektörler tarafından da yakından takip edilen ve sonuçları heyecanla beklenen ödül törenin, düzenlendiği ilk yıldan itibaren hizmet kalitesi ve motivasyon üzerindeki olumlu katkısına büyük bir mutlulukla şahit oluyoruz. Tüm çağrı merkezi yöneticilerini kurumlarının başarılarını ve performansını ölçümleme fırsatı sunan bu özel organizasyonda yer alma onurunu paylaşmaya davet ediyoruz” dedi. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde kazananların belirlenmesinde strateji, süreçler, insan kaynakları ve gelişim, planlama, teknoloji, performans sonuçları, inovasyon, maliyet, ölçümleme gibi kriterler göz önüne alınacak. Çağrı merkezi sektörünün seçkin yöneticilerinden oluşan değerlendirme kurulunun katılımları değerlendirmek üzere toplanmasının ardından Türkiye Call Center Awards 2013 aday firmalarının listesi ve alt değerlendirme kurulu üyeleri; 12 Ağustos 2013 Pazartesi günü Turkeycallcenterawards.com sitesinde yayınlanacak.