Turkcell havalimanlarına kiminle ulaşacak?
Turkcell, Maji Network’ün Security Gates projesi ile İstanbul Atatürk Havalimanı Open Gate’lerinde yayında olacağı bir yıllık zaman zarfında yaklaşık 40 milyon biletli yolcuya ulaşmayı hedefliyor. Maji Network’ün daha önce Garanti Shop & Miles, Renault, AnadoluJet, Avea gibi markalarla Security Gates projesini gerçekleştirdiği İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hat Terminali’ nde Open Gate’leri tercih eden ilk marka, ‘‘Turkcell’lilerin kafası yurt dışında da rahat’’ kampanyası ile Turkcell oldu. Bu proje ile Turkcell, İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan yurt dışına çıkan her bir yolcuyu marka ve kampanyasının içinden geçiriyor. Maji Network; 5 Havalimanı, 104 Alışveriş Merkezi ve 9 İş Plaza network’üyle hizmet verdiği “Algıda Kaçınılmazlık” sunan Security Gates mecrası ile reklamverenlere yaptığı reklam yatırımının geri dönüşünü yalnızca marka bilinirliği olarak değil, pazar payını arttırarak da alma şansı veriyor.