10 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Turkcell görsel dünyasını baştan sona yeniledi
Haberler

Turkcell görsel dünyasını baştan sona yeniledi

Marketing Türkiye
5 Mart 2018
2 dk okuma

Dijital operatör haline gelen Turkcell, değişen ve dijitalleşen dünyaya uygun olarak görsel dünyasını da baştan sona yeniledi. Yeni dünyada müşterilerine hayata, şimdi, hemen bağlan diyen Turkcell, pazarlamada müşterileriyle kurduğu doğal, sıcak ve samimi iletişimi daha da pekiştirecek. Bu dünyanın en önemli vazgeçilmezi ise Turkcell logosunda yer alan amblem olacak. Görsellerde ağırlıklı olarak kullanılacak amblemin de keskin çizgileri  yuvarlak hale getirildi. Görsel değişimin tanıtımı için hazırlanan reklam filminde ise Türkan Şoray, kızı Yağmur Ünal ve Milli Futbolcu Selçuk İnan rol alıyor.

Turkcell görsel dünyasını, dijitalleşmeyle birlikte değişen ve farklılaşan hayata uygun olarak baştan sona yeniledi. Bir günde yer alan 1440 dakikaya daha fazla değer katmak için müşterilerinin hayatını dijital servisleriyle zenginleştiren Turkcell, yeni görsel dünyasını da buna uygun hale getirdi. Yeni görsel dünyada Turkcell, müşterileriyle kurduğu yakın ve samimi bağı daha da güçlendiriyor.

Turkcell’in yeni görsel dünyasının en önemli farklarından biri de görsellerde artık ağırlıklı olarak, dünyadaki en büyük ikonik markalarda olduğu gibi, sadece amblem kullanımı yapılacak olması. Bu kararın verilmesindeki en önemli etken yapılan tüketici araştırmaları oldu. Araştırmalara katılanların yüzde 99’u Turkcell logosundaki amblemi görür görmez Turkcell’e ait olduğunu yardımsız olarak anladı. Bununla birlikte Turkcell logosundaki amblem de yeni görsel dünyaya uygun olarak yenilendi. Keskin çizgileri yuvarlaklaştırıldı.

“Turkcell’le bağlan hayata: Şimdi”

Turkcell’in yenilenen dünyasıyla ilgili bilgiler veren Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün şunları söyledi: “Dijitalleşme aslında hayatımızın her anını değiştiriyor. Müşterilerimizin hızla değişen ve dijitalleşen hayatı bizi dijital operatör olma yolunda fazlasıyla teşvik etti. Eskiden ‘hayata bağlanma’ dediğimizde aklımıza sadece telefon etmek gelirdi. Şimdi ise karşımızda ‘hayata bağlanma’yı cep telefonu ve tabletinden herhangi bir yerden müzik dinlemek, video izlemek, dergi ve gazetelerini okumak veya sosyalleşmek olarak gören bir müşteri kitlesi bulunuyor. Aslında hayata bağlanma tanımı çeşitlenerek zenginleşti. Değişmeyen tek şey bağlanmaya olan ihtiyaç. Ancak bağlanma’yı da yeniden tanımlamamız gerekiyor. Bu yenilenen ve değişen tanımda müşterilerimiz hemen, şimdi ve kesintisiz bağlanmak istiyor. Biz de bu beklentiden yola çıkarak, zamanın ruhuna uygun olarak görsel dünyamızı yeniledik. Ayrıca, Türkiye’nin en çok tanınan ve bilinen amblemlerinden biri olan Turkcell amblemine ufak bir dokunuş yaptık. Yeni görsel dünyanın müşterilerimizle aramızda uzun yıllardır var olan sıcak ve yakın iletişimi aynı şekilde sürdüreceğine ve daha da güçlü hale getireceğine inanıyoruz.”

Yenilenen görsel dünyaya özel reklam filmi

Turkcell, yeni görsel dünyasını yeni bir reklam filmiyle duyuruyor. Başrollerinde Türk Sineması’nın Sultanı Türkan Şoray ve kızı Yağmur Ünal ile milli futbolcu Selçuk İnan’ın oynadığı reklam filminde, dijitalleşmeyle birlikte insanların zenginleşen ve değişen dünyası anlatılıyor. Hayata sevdikleriyle şimdi bağlanmalarının önemi vurgulanıyor. Ön hazırlık aşaması 60 gün süren reklam filmi için 40 kişilik ekip çalışarak, çekimlerini 4 günde tamamlandı.

Turkcell’in yenilenen görsel dünyasında, reklam filmlerinin kapanış sahneleri ve reklam müziklerinin yanı sıra yazı fontu ile fotoğraflar da yenilendi.

Kampanya Künyesi:

  • Reklamveren Turkcell
  • Reklamveren Marka Ekibi Ahmet Yaman, İdil Erman Yazıcı
  • Reklamveren Prodüktör Asu Tokalakoğlu
  • Reklam Ajansı Rafineri
  • CCO Emre Kaplan
  • Kreatif Direktör Ali Şener
  • Yaratıcı Sanat Başkanı Koray Doyran,
  • Yaratıcı Grup Başkanı Gökhan Özdemir
  • Yaratıcı Ekip Aytaç Şahin, Efe Kaptanoğlu, Sevil Şimşek, Yıldırım Çakmakçıoğlu, Emel Karadeniz, Tunçhan Kalkan, Eray Cankır, Taygun Taşçı, Sezer Cankeleş
  • Marka Ekibi Ekin Kutevu, Sırma Er, Bengü Bilgier, Edvina Gülzari
  • Stratejik Planlama Kayansel Kaya, Zühre Erdoğan, Ege Ayakduran
  • Prodüksiyon Ekibi Şafak Serter, Açelya Ülkümen, Kevser Özcan
  • Prodüksiyon Depo Film
  • Yönetmen Yücel Yolcu
  • Post Prodüksiyon Istanbul Post Production Department
  • Müzik Jingle Jackson, Emre Irmak
  • Medya Ekibi Aslıhan Ahızkal, Dilek Kafalı, Özlem Beyenirsoy
  • Medya Ajansı BPN İstanbul, Out Medya
1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
3 Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı...
Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı…
4 Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
5 “Ex’ininkini getir, yenisini götür”
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Güncel Haberler
Moda dünyasına alternatif bir sahne: Dior defilesi bara taşındı
Moda dünyasına alternatif bir sahne: Dior defilesi bara taşındı
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
X'te beklenmedik veda: CEO Linda Yaccarino istifa etti
X’te beklenmedik veda: CEO Linda Yaccarino istifa etti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

OpenAI'den dev hamle: "Kodlama aracı Windsurf’ü 3 milyar dolara satın alıyor" iddiası
Haberler
OpenAI’den dev hamle: “Kodlama aracı Windsurf’ü 3 milyar dolara satın alıyor” iddiası
İrem Alimoğlu
6 Mayıs 2025
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
Haberler
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
Marketing Türkiye
9 Mayıs 2025
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: "Geleceği sahiplen"
Haberler
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: “Geleceği sahiplen”
İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
TGS ve RSF'nin verileriyle Türkiye'nin basın özgürlüğü karnesi...
Haberler
TGS ve RSF’nin verileriyle Türkiye’nin basın özgürlüğü karnesi…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.