30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türk tüketicisinin çikolata alışkanlıkları masaya yatırıldı
Haberler

Türk tüketicisinin çikolata alışkanlıkları masaya yatırıldı

Marketing Türkiye
3 Şubat 2018
2 dk okuma

Türkiye’deki markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, 2017 yılının çikolata kampanyalarını masaya yatırdı. BrandZone verilerine göre; çikolata kampanyalarında gofret kategorisi zirvede yer alırken, en fazla kampanya düzenleyen firma Ülker oldu.

BrandZone, 2017 çikolata kampanya verilerini açıkladı. Tüm yılı kapsayan ulusal, yerel, indirim, parfümeri ve toptan kanalların insert (katalog) ve basılı reklamlarındaki kampanyaların ele alındığı BrandZone analizine göre; çikolata kategorisinde toplamda 17 bin 360 kampanya düzenlendi. 12 bin 302 kampanyayla gofret ve bar kaplamalar en fazla kampanyası düzenlenen kategori oldu. 4 bin 244 kampanyayla tablet çikolata ikinci sırada, 814 kampanyayla ikramlık çikolata üçüncü sırada yer aldı.

Gofret kampanyalarına Ülker damga vurdu!

BrandZone’nun bir yıllık verilerine göre gofret ve bar kaplamalar kategorisinde; 2 bin 834 kampanyayla Ülker en fazla kampanyası düzenlenen firma oldu. Bin 260 kampanyayla Şölen ikinci, bin 97 kampanyayla Eti üçüncü sırada yer aldı. 857 kampanyayla Torku dördüncü, 783 kampanyayla Ferrero beşinci sırada yer buldu.

Gofret ve bar kaplamalar kategorisinde; en fazla kampanyası yapılan ürün ortalama 3TL’lik fiyatı ve 337 kampanyayla Ülker 200 Gr 5’li Çikolatalı Gofret oldu. Ortalama 3 TL’lik fiyatı ve 327 kampanyayla Ülker Metro 200 Gr 5’li Çikolata ikinci sırada, ortalama 3,4 TL’lik fiyatı ve 275 kampanyayla Ülker Albeni 200 Gr 5’li Çikolata üçüncü sırada yer aldı.

Tablet çikolatalarda Nestle zirvede

Tablet çikolata kategorisinde, bin 598 kampanyayla Nestle en fazla kampanyası düzenlenen firma oldu. Bin 183 kampanyayla Ülker ikinci, 767  kampanyayla Eti üçüncü sırada yer aldı. 285 kampanyayla BİM Buono markasıyla dördüncü, 129 kampanyayla Torku beşinci sırada yer buldu.

Tablet çikolatalar kategorisinde; en fazla kampanyası yapılan ürün ortalama 2,2 TL’lik fiyatı ve 222 kampanyayla Ülker 70 Gr Sütlü Kare Çikolata oldu. Ortalama 2,2 TL’lik fiyatı ve 213 kampanyayla Ülker 70 Gr %60 Bitter Kare Çikolata ikinci sırada, ortalama 3,8 TL’lik fiyatı ve 186 kampanyayla Nestle Damak 80 Gr Antep Fıstıklı Sütlü Çikolata üçüncü sırada yer aldı.

İkramlık çikolatalarda lider belli oldu!

İkramlık çikolatalar kategorisinde 570 kampanyayla Ülker en fazla kampanyası düzenlenen firma oldu. 165 kampanyayla Nestle ikinci, 41 kampanyayla Yıldız Holding Godiva markasıyla üçüncü sırada yer aldı. 16 kampanyayla Altınkılıçlar Kahve Dünyası markasıyla dördüncü, 13 kampanyayla Ferrero beşinci sırada yer buldu.

1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
3 L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
4 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
5 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

anahtar kelime
Haberler
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Seda Başpınar
2 hafta önce
Ambalajdaki hata nasıl pazarlama fırsatına dönüştü?
Haberler
Ambalajdaki hata nasıl pazarlama fırsatına dönüştü?
Seda Başpınar
4 hafta önce
Z kuşağını sosyal medyada yakalamak için kaç saniyeniz var?
Haberler
Z kuşağını sosyal medyada yakalamak için kaç saniyeniz var?
Nafizcan Önder
10 Nisan 2022
Mobil Oyun Dünyası
Haberler
Mobil oyun dünyasının liderleri sektörün gelişimini nasıl değerlendiriyor?
Marketing Türkiye
14 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.