Türk Telekom, TTNET ve Avea’nın birleşmesine sosyal medyadan gelen tepkiler

 

Türk Telekom, Avea ve TTNET’in güçlerini birleştirerek, yenilenen “Türk Telekom” marka kimliğiyle, yeni logosu ve reklam filmiyle sosyal medya kullanıcılarının da gündeminde yer aldı.

Son 3 günde konuyla ilgili 50 binden fazla sosyal medya iletisi paylaşılırken, birleşmeyle ilgili görüş bildiren iletilerin yüzde 21’i olumlu, yüzde 18’i olumsuz ve yüzde 61’i nötr oldu.

Paylaşılan iletilere göre yeni logo, yüzde 31 oranında beğenilirken, yüzde 19 oranında eleştirildi. İletilerin yüzde 50’si ise yeni logoya nötr yaklaştı.

En çok kullanılan etiket ise #fiberlemek oldu.

 

 

İLGİLİ HABERLER