Türk sporseverler dijital dönüşümünü tamamladı mı?
Bu yıl sekizinci kez düzenlenecek olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin konuşmacıları açıklanmaya devam ediyor. 12 Eylül 2013 tarihinde Swissotel the Bosphorus’da katılımcılarını ağırlayacak olan zirvenin ana konuşmacılarından biri de dünyanın önde gelen dijital spor medyası şirketlerinden biri olan Perform’un Tüketici Markaları ve Portallardan Sorumlu Genel Müdürü Ben Warn olacak. Zirvede bu yıl Türkiye’de ilk kez yapılan Küresel Spor Medyası Araştırması’nın sonuçlarını açıklayacak olan Warn, çeşitliliğin giderek arttığı bir medya ortamında spor severlerin spor içeriğini hangi mecralar ve hangi cihazları kullanarak tükettiğiyle ilgili çarpıcı verileri açıklayacak.
Perform Türkiye Genel Müdürü Emre Uğurlu, Ben Warn’un İPZ’de yapacağı sunuma ilişkin şunları söylüyor: “Bu yılki zirvede Türkiye’de ilk defa yapılan bir araştırmamızın sonuçları hakkında konuşacağız. Küresel Spor Medyası Raporu, Perform’un 2 yıldır dünyanın 10 farklı ülkesinde yaptığı bir rapordu. Bu sene 4 yeni ülke daha eklendi ve Türkiye’de bunlardan biri… Bu raporda Türkiye’deki sporseverlerin dijitale bakışı, kullanımı ve spor içeriğini dijitalde nasıl tükettikleri konusunda verileri paylaşacak ve yorumlayacağız. Raporda diğer ülkelerin de sonuçları olduğu için ‘Dijital Dönüşüm ve Uyum’ konusunda Türk sporseverlerin diğer ülkelere göre nerede olduğunu da yorumlayabileceğiz. Buradan küçük bir ipucu da vereyim; oldukça iyi bir yerdeyiz…”
Güncel Haberler