2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Türk sporseverler dijital dönüşümünü tamamladı mı?

Marketing Türkiye
15 Ağustos 2013
1 dk okuma

Bu yıl sekizinci kez düzenlenecek olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin konuşmacıları açıklanmaya devam ediyor. 12 Eylül 2013 tarihinde Swissotel the Bosphorus’da katılımcılarını ağırlayacak olan zirvenin ana konuşmacılarından biri de dünyanın önde gelen dijital spor medyası şirketlerinden biri olan Perform’un Tüketici Markaları ve Portallardan Sorumlu Genel Müdürü Ben Warn olacak. Zirvede bu yıl Türkiye’de ilk kez yapılan Küresel Spor Medyası Araştırması’nın sonuçlarını açıklayacak olan Warn, çeşitliliğin giderek arttığı bir medya ortamında spor  severlerin spor içeriğini hangi mecralar ve hangi cihazları kullanarak tükettiğiyle ilgili çarpıcı verileri açıklayacak. 
Perform Türkiye Genel Müdürü Emre Uğurlu, Ben Warn’un İPZ’de yapacağı sunuma ilişkin şunları söylüyor: “Bu yılki zirvede Türkiye’de ilk defa yapılan bir araştırmamızın sonuçları hakkında konuşacağız. Küresel Spor Medyası Raporu, Perform’un 2 yıldır dünyanın 10 farklı ülkesinde yaptığı bir rapordu. Bu sene 4 yeni ülke daha eklendi ve Türkiye’de bunlardan biri… Bu raporda Türkiye’deki sporseverlerin dijitale bakışı, kullanımı ve spor içeriğini dijitalde nasıl tükettikleri konusunda verileri paylaşacak ve yorumlayacağız. Raporda diğer ülkelerin de sonuçları olduğu için ‘Dijital Dönüşüm ve Uyum’ konusunda Türk sporseverlerin diğer ülkelere göre nerede olduğunu da yorumlayabileceğiz. Buradan küçük bir ipucu da vereyim; oldukça iyi bir yerdeyiz…” 

1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
3 çikolata
Türkiye hangi çikolatanın bağımlısı?
4 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
5 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Kadınlar saç düzleştiricisiyle aşk yaşıyor
Kadınlar kuaförün yolunu unuttu: Saç düzleştiricisiyle aşk yaşıyorlar
Yerli yerinde 5. yaşında Kars'ta!
Yerli yerinde 5. yaşında Kars’ta!
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Otomotiv Distribütörleri Derneği'nden kötü haber: Bunlar henüz iyi günler!
Haberler
Otomotiv Distribütörleri Derneği’nden kötü haber: Bunlar henüz iyi günler!
Nafizcan Önder
11 Mayıs 2022
Kadınların boşanma motivasyonu artıyor
Haberler
Kadınların artık eyvallahı yok: Büyük boşanma dalgası hızla yayılıyor
Gizem Yıldız
13 Mayıs 2022
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Haberler
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Ferruh Altun
3 gün önce
Migros, GetirYemek ve Yemeksepeti'ne rakip oluyor… | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Migros, GetirYemek ve Yemeksepeti’ne rakip oluyor… | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.