16 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tüketicinin kötü deneyime artık tahammülü yok!
Haberler

Tüketicinin kötü deneyime artık tahammülü yok!

Nafizcan Önder
15 Ekim 2020
1 dk okuma

“Müşteri deneyimi” lügatımıza gireli hayli uzun zaman oldu. Ancak içinde bulunduğumuz günlerde tüketiciler için gitgide önem kazanan bu terime markalar ve şirketler artık çok daha fazla önem vermek zorunda. Analitik firması SAS ve 3Gem tarafından yapılan araştırmaya göre, tüketicinin artık kötü müşteri hizmetleri için sabrı yok. Hatta araştırma gösteriyor ki; İngilizlerin üçte biri kötü bir müşteri deneyiminden sonra aynı markadan bir daha alışveriş yapmıyor. ..

Ağustos ayında çevrimiçi bir anketle gerçekleştirilen araştırmaya Avrupa’dan, Orta Doğu’dan ve Afrika’dan 10.000 yetişkin katıldı. Müşteri deneyiminin ve hizmetinin hayati önem taşıdığını ise açıklanan araştırma verileri kanıtlıyor. Öyle ki müşterileri ile aralarını iyi tutmak isteyen işletmeler artık yalnızca fiyatlarına güvenmemeli… Çünkü büyük bir çoğunluk (%59) pandemi döneminde daha iyi bir müşteri deneyimi yaşamaya devam etmeleri koşuluyla, ürün ve hizmetler için daha fazla ödeme yapmaya istekli olduklarını ifade ediyor.

Burada işletmelere düşen görevse tüketicilerin “müşteri deneyimi ve hizmetlerinden” beklentilerini doğru saptamak. Araştırmada 5 ana başlık ortaya çıkıyor. En yüksek oranıyla fiyatlar (46) ilk sırayı alırken, onu yüzde 38’le kolaylık takip ediyor. Katılımcılar için duyarlı müşteri desteği yüzde 32 ile yine öne çıkan başlıklardan olurken onu yüzde 29’la sorumluluk alan şirketler ve esnek iade seçenekleri (%25) takip ediyor.

Anahtar: bireysel müşteri deneyimi

SAS İngiltere ve İrlanda müşteri istihbaratı başkanı Tiffany Carpenter rapora ilişkin yaptığı değerlendirmede “Tüketicinin kötü müşteri hizmetleri sunan şirketlere karşı  sabırsız olmalarının yanı sıra, bu raporun işletmelere bir mesajı var: İşletmeler müşterileri birey olarak tanımaya başlamalı ve sundukları deneyimleri buna göre şekillendirmeliler. ”

Kaynak: The Drum

müşteri deneyimi SAS Tiffany Carpenter
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Güncel Haberler
Japonya Altes Prensesi Mikasa'dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Japonya Altes Prensesi Mikasa’dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Sigortam.net, Türkiye'de bir ilke imza atarak "kuş pisliği haritası"nı yayımladı
Sigortam.net, Türkiye’de bir ilke imza atarak “kuş pisliği haritası”nı yayımladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Haberler
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Sena Tufan
17 Temmuz 2025
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Haberler
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Marketing Türkiye
24 Temmuz 2025
Artı ve TEV iş birliğindeki “Seçmeyelim” kampanyasına IPRA’dan çifte ödül
Haberler
Artı ve TEV iş birliğindeki “Seçmeyelim” kampanyasına IPRA’dan çifte ödül
İrem Alimoğlu
25 Temmuz 2025
Mercedes'lere BMW motoru geliyor!
Haberler
Mercedes’lere BMW motoru geliyor!
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.