16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tüketicinin kötü deneyime artık tahammülü yok!
Haberler

Tüketicinin kötü deneyime artık tahammülü yok!

Nafizcan Önder
15 Ekim 2020
1 dk okuma

“Müşteri deneyimi” lügatımıza gireli hayli uzun zaman oldu. Ancak içinde bulunduğumuz günlerde tüketiciler için gitgide önem kazanan bu terime markalar ve şirketler artık çok daha fazla önem vermek zorunda. Analitik firması SAS ve 3Gem tarafından yapılan araştırmaya göre, tüketicinin artık kötü müşteri hizmetleri için sabrı yok. Hatta araştırma gösteriyor ki; İngilizlerin üçte biri kötü bir müşteri deneyiminden sonra aynı markadan bir daha alışveriş yapmıyor. ..

Ağustos ayında çevrimiçi bir anketle gerçekleştirilen araştırmaya Avrupa’dan, Orta Doğu’dan ve Afrika’dan 10.000 yetişkin katıldı. Müşteri deneyiminin ve hizmetinin hayati önem taşıdığını ise açıklanan araştırma verileri kanıtlıyor. Öyle ki müşterileri ile aralarını iyi tutmak isteyen işletmeler artık yalnızca fiyatlarına güvenmemeli… Çünkü büyük bir çoğunluk (%59) pandemi döneminde daha iyi bir müşteri deneyimi yaşamaya devam etmeleri koşuluyla, ürün ve hizmetler için daha fazla ödeme yapmaya istekli olduklarını ifade ediyor.

Burada işletmelere düşen görevse tüketicilerin “müşteri deneyimi ve hizmetlerinden” beklentilerini doğru saptamak. Araştırmada 5 ana başlık ortaya çıkıyor. En yüksek oranıyla fiyatlar (46) ilk sırayı alırken, onu yüzde 38’le kolaylık takip ediyor. Katılımcılar için duyarlı müşteri desteği yüzde 32 ile yine öne çıkan başlıklardan olurken onu yüzde 29’la sorumluluk alan şirketler ve esnek iade seçenekleri (%25) takip ediyor.

Anahtar: bireysel müşteri deneyimi

SAS İngiltere ve İrlanda müşteri istihbaratı başkanı Tiffany Carpenter rapora ilişkin yaptığı değerlendirmede “Tüketicinin kötü müşteri hizmetleri sunan şirketlere karşı  sabırsız olmalarının yanı sıra, bu raporun işletmelere bir mesajı var: İşletmeler müşterileri birey olarak tanımaya başlamalı ve sundukları deneyimleri buna göre şekillendirmeliler. ”

Kaynak: The Drum

müşteri deneyimi SAS Tiffany Carpenter
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
Haberler
Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
Sena Tufan
16 Mayıs 2025
Uber, Trendyol GO'yu satın aldı
Haberler
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
İrem Alimoğlu
6 Mayıs 2025
IAB TR Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Cüneyt Devrim, IAB Europe Yönetim Kurulu'nda
Haberler
IAB TR Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Cüneyt Devrim, IAB Europe Yönetim Kurulu’nda
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Haberler
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Sena Tufan
12 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.