9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tüketicinin gözü şirketlerin çalışanlarıyla olan ilişkisinde…
Haberler

Tüketicinin gözü şirketlerin çalışanlarıyla olan ilişkisinde…

Marketing Türkiye
4 Haziran 2020
1 dk okuma

Salgınla birlikte iş yaşamlarımız da değişti, çalışan-işveren bağlarımız da… Uzun yıllar “Kral” olarak tanımlanan tüketici şimdi tahtını “çalışanlar”la paylaşmayı talep ediyor, markalara “çalışanına sahip çık” mesajını veriyor. Bu mesajı almamakta ısrar eden şirketleri ise pandemi sonrası zor günler bekliyor! Peki, hangi markalar bu zorlu süreçte gerçekten çalışanlarına sahip çıktı, onları korudu, kolladı? Yeni süreçte çalışanların işverenlerden beklentileri nasıl şekillendi?

Salgınla birlikte global çapta başlayan dönüşüm pek çok alanda devrimsel yaklaşım­ları ortaya çıkarırken “çalı­şan” kavramının da yeniden yorumlanmasına sebep oldu. Çalışanların da en az müşteriler kadar odağa alınması gerek­tiğini gösteren salgın döneminde tüketicile­rin şirketlere mesajı oldukça net: “Çalışanına sahip çık…” Son dönemde gerçekleştirilen kurumsal itibar araştırmaları da bu söylemi pekiştiriyor. “Çalışanına sahip çıkan, de­ğer veren” kurumların itibarı yukarı yönlü ivmeyle artış gösteriyor. Geçmiş dönemde markalarca hayata geçirilen sosyal sorumlu­luk projeleri ve şeffaflık itibarın vazgeçilmez unsurlarıyken şimdi ise kurumların itiba­rının yükselmesi çalışanına verdiği değerle ölçülür hale geldi. Elbette çalışanına verilen değerin açık bir şekilde kamuoyu ile paylaşıl­ması ve göstermelik değil, hayatlara dokun­ması, samimi olması da oldukça önemli…

Çalışanların işverenlerden beklentileri ne yönde değişti?

Kuşkusuz bir yanda işsizlikle bir yanda sal­gınla boğuşan tüketicinin gözü kulağı da şirketlerin çalışanlarıyla olan ilişkisinde… Artık markaların çalışanlarına nasıl davran­dığı, onlara ne tür desteklerde bulunduğu daha bir yakından takip ediliyor, eleştiriliyor ya da övgüyle bahsediliyor. Hal böyle olunca salgın sonrasında çalışanına hak ettiği değeri vermeyen ve onlara sahip çıkmayan markaları pek de güzel günler beklemiyor. Peki, bu süreçte hangi şirketler çalışanlarına sahip çıktı? Çalışanlarıyla aktif bir iletişim kurup onları bu zorlu dönemde yalnız bırakmayan markalar hangileri oldu? Çalışanların işverenlerden beklentileri ne yönde değişti? Bu süreçten sonra şirketler nasıl bir çalışan deneyimi tasarlamalı? Tüm soruların yanıtları ve daha fazlası Marketing Türkiye Haziran sayısında…

Hemen okumak için TIKLAYIN 

Koronavirüs
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

McDonald's'ın "Studio Ghibli" tarzı yapay zeka reklamları tepki çekti
Haberler
McDonald’s’ın “Studio Ghibli” tarzı yapay zeka reklamları tepki çekti
Sena Tufan
3 Nisan 2025
Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Haberler
Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Nafizcan Önder
10 Mart 2025
Marketlerde yükselen trend: “Öğün Fırsatı”
Haberler
Marketlerde yükselen trend: “Öğün Fırsatı”
Sena Tufan
29 Mart 2025
Nvidia’dan stratejik hamle: Blackwell çipleri artık ABD’de üretiliyor
Haberler
Nvidia’dan stratejik hamle: Blackwell çipleri artık ABD’de üretiliyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.