8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Trendyol orantısız güç kullanıyor!
Haberler

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Nafizcan Önder
19 Kasım 2020
2 dk okuma

Black Friday artık tek bir günden fazlası. Tüketiciler farklı kategorilerde fırsatların peşine düşerken Online Pazar Yerlerinin birbiriyle girdiği rekabet de hız kesmeden devam ediyor. Marketing Türkiye’nin “Black Friday Challenge” serisinde 3. gününde Akademetre Vanılla Price 18 Kasım kampanya çılgınlığını verilere döktü. Trendyol yüzde 70,9’luk payla en fazla kampanya gerçekleştiren online pazar yeri olarak öne çıkarken Amazon ilk üç günün en geriden gelen yarışmacısı oldu.

Black Friday Challenge Day 3: 18 Kasım

Online pazar yerleri bazında kampanya sayısı

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

18.11.2020’de 49.244 üründe kampanya yapılmış. Bir gün öncesinin verileriyle kıyaslandığında toplam kampanya sayısında düşüş görülüyor. Son üç günün verileriyle kıyasladığımızda ise Trendyol’un zirveyi yine kaptırmadığı dikkat çekiyor.

Online pazar yerlerinin toplam kampanyalar içerisindeki payı

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Trendyol, 18 Kasım’da ulaştığı yüzde 70,9’luk payla son üç günlük liderliğini korudu.

Kategori bazında kampanyalı ürün sayıları 

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Black Friday Challenge Day 3’de “Moda” kategorisi açık ara farkla yerini korumaya devam etti ve bütün kampanyalar içerisinde yüzde 74,5 ile en fazla payı aldı. İkinci sırada yüzde 11,6’lık payla “Anne, Bebek, Oyuncak” kategorisi izledi.

Kategori bazında kampanyalı ürünlerin indirim oranları

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Yarışın 3’üncü gününde indirim oranının en fazla olduğu kategori ürün adedi düşük olmasına rağmen “Süpermarket” olarak tespit edildi. Yüzde 20’nin üzerinde indirim gerçekleşen diğer kategoriler “Süpermarket”, “Anne, Bebek, Oyuncak”, “Sağlık ve Kişisel Bakım”, “Moda”, “Bilgisayar” ve “Ev-Yaşam” kategorileri oldu.

Pazar yerleri bazında ortalama indirim oranları

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

18 Kasım’da incelenen Dijital Pazar Yerlerinde gerçekleştirilen indirimlerin ortalaması yüzde 23,7 olurken Trendyol’da gerçekleştirilen kampanyalarda indirim oranının diğerlerinden daha yüksek olduğu görülüyor.

Black Friday Challenge’da 17 Kasım’ın incelemesine BURADAN ulaşabilirsiniz…

Amazon Black Friday Black Friday Challenge Hepsiburada N11 Trendyol
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
3 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
4 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
5 YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Güncel Haberler
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Haberler
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Marketing Türkiye
22 Ekim 2025
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Haberler
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Sena Tufan
6 gün önce
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Haberler
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Nafizcan Önder
18 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.