30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!
Haberler

İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!

Marketing Türkiye
19 Kasım 2020
3 dk okuma

Black Friday Challenge’ta bugün 17 Kasım verileri var…

Marketing Türkiye rekabetin acımasızlaştığı e-ticaret savaşlarında kıran kırana mücadele eden “ Online Pazar Yerlerinin” performansını ve ekran gerisinde neler olduğunu Black Friday özelinde Akademetre Vanilla Price robotlarıyla mercek altına aldı.

Araştırmanın ikinci gününde indirimli ürün sayısında neredeyse yüzde 50 artış var. Kategori bazında “Moda” indirimin zirvesini kaptırmazken öte yandan pazar yeri bazında ortalama indirim oranlarına baktığımızda sıralama tamamen değişmiş görünüyor. Araştırmanın detayları ise şöyle:

Black Friday Challange Day 2: 17 Kasım

Online pazar yerleri bazında kampanya sayısı

İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!

17.11.2020 tarihinde Black Friday kampanyaları kapsamında toplam 66.620 üründe kampanya tespit edildi. En fazla kampanyalı ürünü sunan yine Trendyol olurken, bir önceki güne nazaran Hepsiburada’nın da makası daralttığı gözlemleniyor.

Online pazar yerlerinin toplam kampanyalar içerisinde payı

İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!

Trendyol, 17.11.2020 tarihinde gerçekleştirilen kampanyalardan yüzde 52,4’lük pay alırken, Hepsiburada, yüzde 46,7’lik payla ikinci sırada.

Kategori bazında kampanyalı ürün sayıları

İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!

Black Friday’de 17.11.2020 tarihinde de yine en fazla kampanyanın moda kategorisinde olduğu tespit edilmiş. Bir önceki güne kıyasla dikkat çeken bulgu ise “Anne, Bebek, Oyuncak” ve “Kişisel Bakım ve Kozmetik” kategorilerinde on bin ürün üzerinde artışın olması.

Kategorilerin toplam kampanyalar içerisindeki payı

İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!

17.11.2020 tarihinde moda, bütün kampanyalar içerisinde yüzde 49,2 ile en fazla payı alıyor. İkinci sırada ise yüzde 26,2’lik pay ile “Anne, Bebek, Oyuncak” kategorisi onu izliyor.

Kategori bazında kampanyalı ürünlerin indirim oranları

İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!

17.11.2020 tarihinde Black Friday kapsamında indirim oranının en fazla olduğu kategori “Sağlık ve Kişisel Bakım” olarak tespit edilmiş. Bu kategoride kampanyalı ürün sayısı düşük olmasına rağmen yüksek bir indirim oranına sahip. Öte yandan Süpermarket ve İndirimli Ürünlerin neredeyse yarısını kapsayan moda kategorisinde yüzde 20’nin üzerinde indirim gerçekleşmiş.

Pazar yerleri bazında ortalama indirim oranları

İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!

17.11.2020 tarihinde N11, Trendyol ve Amazon’da yüzde 20’nin üzerinde indirim gerçekleşmiş. Online Pazar Yerlerinde ortalama indirim oranı yüzde 19,0 olarak tespit edilirken günün lideri n11 olmuş.

Black Friday Challange’da 16 Kasım’ın incelemesini de BURADAN okuyabilirsiniz…

Akademetre Amazon Black Friday Black Friday Challenge Hepsiburada N11 Trendyol
1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
3 L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
4 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
5 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google teknoloji
Haberler
Google’dan teknolojinin etkilerini araştıran teknoloji
Gizem Yıldız
25 Mayıs 2022
ETİD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi
Haberler
Emre Ekmekçi: “DTC ticaretin demokratize olması demek”
Gizem Yıldız
4 Nisan 2022
Türkiye'den 3 iş Cannes Lions kısa listelerinde
Haberler
Cannes Lions’ta Türkiye’den kısa listeye kalan iş sayısı 3’e çıktı
Gizem Yıldız
1 hafta önce
Z kuşağını sosyal medyada yakalamak için kaç saniyeniz var?
Haberler
Z kuşağını sosyal medyada yakalamak için kaç saniyeniz var?
Nafizcan Önder
10 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.