“Tombul şişenin üretimi durdurulacak” iddialarına yanıt geldi…
Markalar ikonlarıyla yaşar! Onlarca parçaya ayrılmış bir Coca-Cola şişesinin tek bir parçasını gördüğünüzde onun Coca-Cola’nın ikonik şişesi olduğunu anlarsınız. Yılların birikimi olan bu değer bir markanın belki de en kıymetli mirasıdır… Dün Ekşi Sözlük’te yer alan ve günün en çok okunanları arasına da giren bir başlıkta alkollü içecek sektörünün ikonlarından biri olan tombul şişenin üretimine son verileceği iddia ediyordu. Elbette iddia ikonik şişenin sevenleri arasında hızla yayıldı, tepkilere neden oldu.
İşin aslını öğrenmek için Marketing Türkiye’nin ulaştığı Anadolu Efes Türkiye Kurumsal İletişim ve İlişkiler Direktörü Selda Susal Saatçi’nin konuyla ilgili açıklaması kısa ve net oldu. “Piyasada hem yeni şişemiz hem de ikonik şişemiz mevcut” diyen Saatçi “İkonik şişemiz bizim mirasımızdır. Hayatımızda olmaya devam edecek” dedi…