Tohum Otizm Vakfı’ndan Radyo D’de ‘Beklenmedik Jingle’
Tohum Otizm Vakfı ve Radyo D, otizme farkındalık yaratmak amacıyla farklı bir yayın gerçekleştirdi.
Tohum Otizm Vakfı ve Radyo D iş birliğiyle gerçekleşen proje kapsamında farklı bir yayın gerçekleştirildi! Sarı Şeker Sema’nın programının sonuna doğru Polat Labar ile yaptığı ‘Bitti Bitiyor’ bölümünde, muhabbet tüm hızıyla sürerken, üst üste, en alakasız ve beklenmedik yerlerde Radyo D jingle’ı girdi. Jingle yağmurunun ardından, yayında seyircilerden gelen şaşkınlık mesajlarını okuyan Sarı Şeker Sema ve Polat Labar, alakasız yerlerde jingle girme sebeplerinin otizme dikkat çekmek olduğunu açıklayıp; otizme dair dinleyicileri bilgilendirmek üzere sözü Tohum Otizm Vakfı Genel Müdürü Betül Selcen Özer’e bıraktı.
Radyo D ve Tohum Otizm Vakfı Instagram hesaplarından yapılan ortak canlı yayınla, sosyal medyadan da otizme farkındalık yaratılmış oldu.
https://www.youtube.com/watch?v=pcNjNYYiZu4
Beklenmedik Jingle Kampanyası:
Reklam Ajansı: 4129Grey
CEO&CCO: Alemşah Öztürk
Yaratıcı Yönetmen: Seren Köroğlu
Yaratıcı Grup Başkanı: Ahmet Terzioğlu
Yaratıcı Grup: Bilal Öztaş, Aydın Gürer
Yaratıcı Strateji: Zeynep Özdoğan
Marka Direktörü: Melike Aşcı
Marka Yöneticisi: Ecem Gök
Ajans Yapımcısı: Kasım Bektaş, Can Aran