22 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TikTok'tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek
Haberler

TikTok’tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek

Sena Tufan
5 Haziran 2025
2 dk okuma

TikTok, kullanıcıların akışlarında görmek istemedikleri içerikleri sınırlandırmalarına yardımcı olacak yapay zeka destekli anahtar kelime filtresini kullanıma sundu. Akıllı filtre, platformun standart anahtar kelime filtresinden farklı olarak kullanıcının girdiği anahtar kelimelerin yanı sıra bu kelimelerin eş anlamlılarını veya benzerlerini içeren içerikleri de filtreleyecek. Kullanıcılar, orijinal kelimeye ek olarak filtrelenen anahtar kelimeleri görebilecek.

TikTok'tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek

TikTok’un “Sizin İçin” algoritması, bazen kullanıcıları beklenmedik içeriklere yönlendirebiliyor, bu da herkes için olumlu karşılanmayabiliyor. Ancak TikTok, kullanıcıların içerik akışını daha fazla kişiselleştirmesine olanak tanıyan yeni araçlar sunuyor. Artık dünya genelinde tüm kullanıcılar, “konuları yönet” ayarı üzerinden içerik akışlarında hangi konuları daha sık veya daha az görmek istediklerine karar verebiliyor. Bu kategoriler arasında doğa, yiyecek, moda, evcil hayvanlar gibi genel ilgi alanları bulunuyor.

TikTok'tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek

Kullanıcılar, her bir konu için “daha çok gör” veya “daha az gör” seçeneklerini belirleyerek tercihlerini kaydırmalı çubuklarla ayarlayabiliyor. TikTok, bu tercihler sayesinde içerik önerilerini optimize etmeyi hedefliyor. Ancak şirket, hiçbir içeriğin tamamen ortadan kaldırılmayacağını vurguluyor; böylece kullanıcılar, belirli konuları az görmek isteseler bile zaman zaman ilgili içeriklerle karşılaşabilecekler. Bu sistem, kullanıcıların ilgi alanlarının değişebileceğini göz önünde bulundurarak önerileri güncelliyor, böylece daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sunuyor.

Ayrıca TikTok, içerik kontrolünü sadece konu tercihleriyle sınırlı bırakmıyor; kullanıcılar artık istemedikleri anahtar kelimeleri filtreleyebilir ve yapay zeka desteğiyle benzer ifadeleri otomatik olarak engelleyebilirler. Bu özelliklerle birlikte kullanıcılar, sosyal medya deneyimlerini daha bilinçli ve yönetilebilir hâle getirebiliyorlar.

TikTok’ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter’a dönüşmek…

featured TikTok
1 Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
2 Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme...
Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme…
3 Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
4 İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
5 Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Güncel Haberler
Robot köpekler sahilde teslimatta, pizzalar güvende...
Robot köpekler sahilde teslimatta, pizzalar güvende…
Yandex Türkiye, Yandex Seyahat ve Yandex Finans’ı kullanıma sundu
Yandex Türkiye, Yandex Seyahat ve Yandex Finans’ı kullanıma sundu
Google Haritalar'ın Kırmızı Pin'i markalara ne anlatıyor?
Google Haritalar’ın Kırmızı Pin’i markalara ne anlatıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal girişimciler görünmeyen etkiyi görünür kıldı: İşte yılın sosyal girişimleri
Haberler
Sosyal girişimciler görünmeyen etkiyi görünür kıldı: İşte yılın sosyal girişimleri
Marketing Türkiye
4 Haziran 2025
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Haberler
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Nafizcan Önder
3 Mayıs 2025
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Haberler
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
İrem Alimoğlu
24 Mayıs 2025
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Haberler
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Nafizcan Önder
20 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.