Thomas Kolster’in seçtiği 10 Goodvertising kampanyası

“Goodvertising” kitabının yazarı Thomas Kolster, son dönemin en dikkat çeken Goodvertising kampanyalarını Marketing Türkiye için yorumladı. Kolster’e göre sosyal sorumluluk gündem olma çabasından daha iyi bir hayat sunma mücadelesine dönüşmedikçe reklam vermek yanan gezegene benzin dökme anlamına geliyor. Bu yıl önemli kampanyaların olduğunun altını çizen Kolster, Goodvertising’in giderek reklam sektöründe bir trende dönüştüğüne inanıyor.

İşte Thomas Kolster’in seçkisiyle son dönemin en iyi Goodvertising kampanyaları…

Fearless Girl (State Street Global Advisors)

Boost your voice (Boost Mobile)

Aland Index (Alandsbanken)

Healthy Hands Chalk Sticks (Savlon)

Air-Ink (Tiger Beer)

25m² SYRIA (IKEA)

The DNA Journey (Momondo)

Real Beauty Bottles (Dove)

Ocean Plastic Bottle (Head & Shoulders)

Pro Hijab (Nike)

 

İLGİLİ HABERLER