25 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı...
Haberler

The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı…

Sena Tufan
30 Nisan 2025
2 dk okuma

Cilt bakım markası The Ordinary, New York’ta açtığı yeni pop-up mağazası “The Secret Ingredient Store” (Gizli İçerik Mağazası) ile ünlü isimlerle yapılan reklam kampanyalarının tüketiciye olan maliyetine dikkat çekiyor.

The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı...

Estée Lauder Şirketleri çatısı altındaki marka, Manhattan’daki 433 Broadway’deki mağazasının vitrinine, The Ordinary logolu sahte dolar desteleri yerleştirerek dikkatleri üstüne çekti. Vitrindeki bir yazı ise bu paraların ne anlama geldiğini açıklıyor:

“Eğer bir ünlüye reklam yapması için ödeme yapsaydık, ürünlerimizin fiyatına eklememiz gereken tutar tam olarak bu olurdu.”

The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı...

Mağaza içinde ise ürünler, ünlü iş birlikleri gerçekleşseydi ne kadar pahalı olacaklarını gösteren karşılaştırmalı fiyatlarla sergilendi. Bazı ürünlerde bu fark yüzde 61’e kadar çıkıyor.

The Ordinary’nin Marka Başkan Yardımcısı Amy Bi, bu çalışmayla sektöre pazarlamanın gerçek değerini yeniden düşünmeleri çağrısında bulunduklarını belirtti. Bi, markanın odağında şöhret değil, bilim olduğunu söyledi.

Ziyaretçilere ayrıca ücretsiz cilt analizi, kişiye özel bakım rutinleri ve ürün örnekleri de sunuldu. Kampanya, yaratıcı ajans Uncommon Creative Studio imzası taşıyor.

Yakın zamanda Türkiye’ye geldi

The Ordinary, Nisan ayında Türkiye pazarına da giriş yaptı. Sephore mağazalarında ve Sephora’nın online kanallarında satışa sunulan ürünler, yurt dışında olduğu gibi Türkiye’de de uygun fiyatlarıyla tüketicilerle buluştu.

The Ordinary’nin çok sevilen ürünleri, markanın kendi bünyesindeki yüzü aşkın biyokimyagerin çalıştığı Toronto’daki laboratuvarında geliştiriliyor. Kaliteli içerik seçiminde neredeyse hiç taviz vermeyen bir standardı benimseyen marka, yalnızca etkinliği bilimsel olarak kanıtlanmış ve güvenilirliği geniş çapta kabul görmüş aktif bileşenler tercih ediyor.

Kaynak: Famous Campaigns

Cilt bakım markası The Ordinary yumurta satmaya başladı!

featured
1 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
2 Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
3 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
4 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
5 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Güncel Haberler
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pazarlamada zorunlu iş birliği: CSO + CMO = CSMO
Haberler
Pazarlamada zorunlu iş birliği: CSO + CMO = CSMO
İrem Alimoğlu
16 Ağustos 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (1-7 Ağustos)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (1-7 Ağustos)
Sena Tufan
7 Ağustos 2025
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
Haberler
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
İrem Alimoğlu
7 Eylül 2025
İş dünyası 2025’in son çeyreğine temkinli yaklaşıyor
Haberler
İş dünyası 2025’in son çeyreğine temkinli yaklaşıyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.