The Good Report 2017 açıklandı
Önemli sosyal ve çevresel sorunların farkındalığını artırmak, sürdürülebilirliği ve sosyal sorumluluğu teşvik etmek için dünyanın dört bir yanından iletişim çalışmalarını değerlendiren The Good Report 2017 açıklandı. Sosyal ve çevresel konularda dünyanın en iyi reklamlarının değerlendirildiği rapor ACT Responsible ile Gunn Report’un işbirliği ile hazırlandı.
Bu sene beşincisi hazırlanan raporda 80 ülkeden 850 reklamcı için 680 ajans tarafından üretilen toplam 1045 kampanya değerlendirilirken sıralama, Gunn Report tarafından ölçülen performans ve ACT Responsible tarafından düzenlenen halk oyuyla birleştirilmesiyle oluşturuldu.
The Good Report 2017’nin bu seneki kazananları şu şekilde…
Most successful Campaigns promoting good causes 2017
#1 Fearless Girl, McCann New York – State Street Corporation
#2 Switch it off, Ogilvy Germany, Berlin – Amnesty International
#3 Meet Graham, Clemenger BBDO Melbourne – Transport Accident Commission
#4 Evan, BBDO New York – Sandy Hook Promise
#5 The First Braille Smartwatch, Serviceplan Germany – Dot Incorporation
Most successful Agencies promoting good causes 2017
#1 – BBDO New York – USA
#2 – McCann New York – USA
#3 – Ogilvy Berlin – Germany
#4 – Clemenger BBDO Melbourne – Australia
#5 – Serviceplan München – Germany
Most successful Networks promoting good causes 2017
#1 – BBDO Worldwide
#2 – FCB Worldwide
#3 – McCann Worldgroup
#4 – Ogilvy & Mather Worldwide
#5 – Young & Rubicam Group
Most successful brands promoting good causes 2017
#1 – Amnesty International
#2 – WWF
#3 – UNICEF
#4 – Red Cross
#5 – Greenpeace