Küresel ölçekte reklamcılığın şampiyonlar ligi olarak bilinen THE CUP 2013 (Intercontinental Advertising Cup), MMI Türkiye (Marketing Management Institute) ve Marketing Türkiye organizasyonu ile İstanbullulara düşünce ve yaratıcılık şöleni sunacak. Global anlamda yaratıcılıklarını kanıtlamış ve dört kıtada ödül almış projeler, THE CUP 2013’te “Golden Stage” (Altın Sahne) yaratım sürecini paylaşacaklar. Türkiye’de gerçekleştirilen en kapsamlı uluslararası reklam yarışması özelliğine sahip THE CUP, Berlin School of Creative Leadership Başkanı Michael Conrad, Rusya’daki en başarılı dijital medya şirketlerinden biri Look At Media Kurucu Ortak ve Yaratıcı Direktörü Katya Bazilevskaya gibi yaratıcı endüstriler dünyasının aktörlerini 3-8 Mart tarihleri arasında İstanbul Swissotel The Bosphorus’ta bir araya getirecek.
Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı, Kültür Bakanlığı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) himayesinde Stroër Türkiye’nin ana sponsorluğunda MMI Türkiye (Marketing Management Institute), Marketing Türkiye organizasyonu ile İstanbul’da üçüncüsü gerçekleştirilen ve küresel ölçekte reklamcılığın şampiyonlar ligi olarak değerlendirilen THE CUP (Intercontinental Advertising Cup), dünyanın yaratıcı dehalarını 3-8 Mart tarihleri arasında İstanbul Swissotel The Bosphorus’ta bir araya getirecek. Global ölçekte yaratıcı reklamcıların jüri üyeliğini gerçekleştirdiği THE CUP 2013, dört kıtada ödül kazanan işlerden ‘’iyilerin en iyisini’’ seçerek, yaratıcı endüstriler dünyasının başarılı aktörlerine ev sahipliği yapacak. 2012 yılında Slavoj Zizek ve Edward de Bono gibi entelektüel dahileri, Boris Podrecca ve Joakim Jonason gibi kreatif zekaları, bol ödüllü yaratıcı yönetmenleri İstanbul’da buluşturan THE CUP, 2013 yılında da dünyaya yön veren dahileri biraraya getirerek Türkiye’de yaratıcılık rüzgarları estirecek.