5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Su kampanyalarına Ramazan etkisi
Haberler

Su kampanyalarına Ramazan etkisi

Marketing Türkiye
2 Haziran 2018
2 dk okuma

Pazar araştırma hizmetleri sunan BrandZone verilerine göre; Ramazan ayının gelmesiyle birlikte su kampanyalarında büyük artış yaşandı.

Ramazan’ın gelişiyle birlikte yiyecek-içecek sektöründe büyük bir hareketlilik söz konusu. Bu hareketlilikten kampanyalar da nasibini aldı. Ulusal, yerel, toptan ve indirim kanallarının insert (katalog) ve basılı reklamlarındaki kampanyalar ele alındığında, Ramazan ayını da kapsayan 10-25 Mayıs tarihleri arasında su kampanya oranlarında bir önceki döneme göre yüzde 13’lük artış yaşandığı görüldü.

Ramazan kampanyalarına Damla Su damga vurdu!

BrandZone verilerine göre; Ramazan ayında en fazla kampanyası yapılan ürün ortalama fiyatı 2,381 TL olan Damla 5 litre su oldu. Ortalama fiyatı 1,919 TL olan Sırma 5 litre su ikinci; ortalama fiyatı 3,262 TL olan Erikli 5 litre su üçüncü; ortalama fiyatı 2,945 TL olan Pınar 5 litre su dördüncü; ortalama fiyatı 5,497 TL olan Pınar 10 litre su beşinci sırada yer aldı.

Ortalama fiyatı 5,660 TL olan Pınar 6×1,5 litre su altıncı; ortalama fiyatı 6,918 TL olan Erikli 6×1,5 litre su yedinci; ortalama fiyatı 6,796TL olan Erikli 2×5 litre su sekizinci; ortalama fiyatı 4,556 TL olan Hayat Su 10 litre su dokuzuncu; ortalama fiyatı 2,670 TL olan Hayat Su 5 litre su onuncu sırada yer buldu.

Erikli zirveye yerleşti

Ramazan ayı su kampanyalarında yüzde 18’lik kampanya oranıyla Nestle Waters’ın Erikli markası ilk sırada yer aldı. Yüzde 16’lık kampanya oranıyla Pınar Su’nun Pınar Yaşam Pınarım markası ikinci; yüzde 12’lik kampanya oranıyla Danone’nin Hayat Su ve Coca Cola’nın Damla markası üçüncü; yüzde 10’luk kampanya oranıyla Sırma Grup’un Sırma markası dördüncü sırada yer aldı.

En çok rağbet gören 5 litre su oldu

Verilerine göre; Ramazan ayında en çok rağbet gören kategori yüzde 36’lık kampanya oranıyla 5 litre su oldu. Yüzde 19’luk kampanya oranıyla 10 litre su ikinci; yüzde 12’lik kampanya oranıyla 6×1,5 litre su üçüncü; yüzde 10’luk kampanya oranıyla 500 ml su dördüncü; yüzde 4’lük kampanya oranıyla 1,5 litre su beşinci sırada yer aldı.

su kampanya

1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Erişilebilirlik
Müşterilerle bağlantı kurmanın anahtarı: Erişilebilirlik
3 Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
4 Denizbank'ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Denizbank’ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
5 Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
e-ticaret
E-ticaretteki büyüme yüzde 68’e ulaştı
hbo max
İddia resmileşti: HBO Max’in Türkiye serüveni başlamadan bitti
şeker
İngiltere’de şeker gibi vergi kaçakçılığı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Komisyon ödemekten kaçan Amazon'a yine satış kısıtlaması getirildi
Haberler
Komisyon ödemekten kaçan Amazon’un dijital içerik satışı durduruldu
Gizem Yıldız
6 Mayıs 2022
Türkiye’nin kanaat önderleri
Haberler
Türkiye’nin kanaat önderleri
Nafizcan Önder
2 Mayıs 2022
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Gizem Yıldız
2 hafta önce
E-posta ayıklamak
Haberler
E-posta ayıklamak çalışanların ne kadar zamanını alıyor?
Gizem Yıldız
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.