4 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
L’Oréal Türkiye, su dostu fabrika
Haberler

L’Oréal Türkiye’den her yıl 10 milyon litre suyu kurtaracak çözüm

Gizem Yıldız
23 Ocak 2023
3 dk okuma

İstanbul Üretim Tesisi’nde endüstriyel suyun yüzde 100’ünü geri dönüştüren L’Oréal Türkiye, her yıl 10 milyon litre yani yaklaşık 53 bin İstanbullunun 1 günlük su tüketimine eşdeğer bir tasarruf sağlayacak.

Dünyada ve Türkiye’de su tasarrufu konusunda acilen harekete geçilmesi gerektiğini savunan L’Oréal Türkiye, İstanbul’daki üretim tesisini “Suyu Geri Dönüştüren Su Dostu Fabrika”ya dönüştürüyor. Her yıl 51 milyon adet şampuan ve saç kremi üreten L’Oréal Türkiye İstanbul Tesisi, üretim aşamasındaki endüstriyel suyun yüzde 100’ünü, kapalı devre bir sistem içerisinde geri dönüştürerek yeniden kullanacak. 

L’Oréal Türkiye, söz konusu yatırımıyla toplam 40 fabrikası bulunan L’Oréal Grup’un suyu geri dönüştüren su dostu fabrikaya dönüşümü tamamlanan 7. ülkesi oldu. Meksika, İspanya, Rusya, İtalya, Belçika, Çin ve son olarak Türkiye’den sonra L’Oréal Grup fabrikalarının yüzde 100’ü, 2030 yılına kadar suyu geri dönüştüren su dostu fabrika haline getirilecek. 

L’Oréal Türkiye bu somut adımıyla Türkiye’deki farklı sektörlere örnek teşkil etmeyi, su döngüsü çözümleri konusunda farkındalık yaratmakla birlikte su dostu fabrikaların artmasını hedefliyor. Bu kapsamda L’Oréal Türkiye, 2,5 yıl süren “Suyu Geri Dönüştüren Su Dostu Fabrika”ya dönüşüm sürecindeki tüm tecrübelerini sürdürülebilir yatırımlar yapmak ve yenilikçi çözümler geliştirmek isteyen tüm şirketlerle paylaşmayı da taahhüt ediyor.

“Topluma ve çevreye pozitif katkı sağlamak istiyoruz”

“Dünyayı Harekete Geçiren Güzelliği Yaratmak” vizyonunu gerçekleştirmek üzere var güçleriyle çalıştıklarının altını çizen L’Oréal Türkiye Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen, konu hakkında şunları söyledi: “L’Oréal Türkiye olarak, yaptığımız çalışmalarla ‘Gelecek için L’Oréal’ global sürdürülebilirlik programımızın hedeflerine ulaşılmasına çok büyük katkı sağlıyoruz. Türkiye’de büyük bir özveriyle hayata geçirdiğimiz ‘Sürdürülebilirlik Devrimimiz’ ile su tasarrufu başta olmak üzere mümkün olan her alanda projeler üretmeye devam ediyoruz. Bu yılın hemen başında, Türkiye’de güzellik sektöründe bir ilk olarak hayata geçireceğimiz suyu geri dönüştüren su dostu fabrikamızı sizlere tanıtmanın heyecanını yaşıyoruz. Türkiye’nin ve İstanbul’un geleceği için somut bir katkı niteliği taşıyan fabrikamızda, kullandığımız endüstriyel suyun tamamını tekrar kullanarak, ülkemizde karşı karşıya olduğumuz kuraklık tehdidine karşı her yıl 10 milyon litre su tasarrufu sağlayacağız. Sürdürülebilirliğe öncülük etmeyi bizden sonraki nesillere sorumluluğumuz olarak görüyor, bunu da sürdürülebilirliği iş modelimizin ve stratejimizin odağına koyarak gerçekleştiriyoruz. İnanıyoruz ki hem tüketicilerimize hem iş ortaklarımıza düşen görevler, hepimize düşen sorumluluklar var. Hep söylediğimiz gibi gerçek bir fark yaratabilmenin tek şartı kolektif ve bütünsel bir şekilde, hep birlikte hareket etmek. Bu vesileyle bu değerli projede emeği geçen herkese teşekkür ediyor ve tüm sektörler için teşvik edici, iyi bir örnek olmasını diliyorum.”

L’Oréal Türkiye'den her yıl 10 milyon litre suyu kurtaracak çözüm
L’Oréal Türkiye'den her yıl 10 milyon litre suyu kurtaracak çözüm
L’Oréal Türkiye'den her yıl 10 milyon litre suyu kurtaracak çözüm

L’Oréal’in su konusundaki 2030 taahhütleri;

  • L’Oréal Grup, tüm dünyada endüstriyel süreçlerde kullanılan suyun yüzde 100’ünü 2030 yılına kadar geri dönüşüme ve yeniden kullanıma kazandıracak.
  • Su eko-sistemlerine saygılı olmayı garantilemek adına tüm formüllerini, 2030 yılına kadar çevresel test platformlarını kullanarak değerlendirecek.  
  • Tüketicilerin ürünlerin kullanımından kaynaklanan su tüketimini 2016 yılına kıyasla ürün başına ortalama yüzde 25 azaltmak için Grup, 2030 yılına kadar gerekli düzenlemeleri yaparak kendini yenileyecek.  
  • 2030 yılında stratejik tedarikçilerin, faaliyet gösterdikleri tüm alanlarda su kaynaklarını sürdürülebilir bir şekilde kullanıyor olmasını sağlayacak.
L’Oréal Türkiye
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 beije’den Black Friday’e ters köşe: Satışlar durduruldu, tüm trafik "askıya" yönlendirildi
beije’den Black Friday’e ters köşe: Satışlar durduruldu, tüm trafik “askıya” yönlendirildi
Güncel Haberler
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Haberler
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Advertorial
23 Ekim 2025
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Haberler
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, "bağımsızlık" geride
Haberler
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, “bağımsızlık” geride
Nafizcan Önder
4 gün önce
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Haberler
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.