9 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sporseverlerin yüzde 78’ine göre müsabakalar seyircili olmalı
Haberler

Sporseverlerin yüzde 78’ine göre müsabakalar seyircili olmalı

Marketing Türkiye
15 Temmuz 2020
2 dk okuma

Pandemi sürecinde düzenlediği geniş katılımlı anket ile sporseverlere ve sanatseverlere en çok özledikleri etkinlikleri, bu etkinliklere katılım tercihlerini soran Passo, normalleşme döneminde de benzer bir anket hazırladı. Nisan ve Haziran ayının karşılaştırmasının yer aldığı anket sonuçlarından, sporseverlerin yüzde 78’inin kapasite sınırlanarak seyircili ya da seyircili maçları tercih ettiği, sanatseverlerin ise kapalı mekanlardaki sanat etkinliklerine oranla açık hava mekanlarındaki etkinliklere katılmayı daha çok güvenli buldukları sonucu çıktı.

Passo.com.tr ve Passo Mobil Uygulaması üzerinden gerçekleşen ankette, “Spor karşılaşmaları seyircili mi, seyircisiz mi oynanmalı?” sorusuna sporseverlerin yüzde 78’i seyircili ya da kapasite kısıtlanarak seyircili yanıtını verdi.

Futbol maçlarına “hemen giderim” diyenlerin oranı artış gösterdi

Nisan ayında yapılan ankette sporseverlere sorulan “Şu an desteklediğin futbol takımının bir maçı olsa gider miydin?” sorusuna katılımcıların yüzde 32’si “Koşa koşa giderim.” yanıtını vermiş, “3-6 ay arasında kendimi güvende hissederim” diyenlerin oranı ise yüzde 29 olarak çıkmıştı. Normalleşme döneminde aynı soru sporseverlere tekrar soruldu. Katılımcıların yüzde 46’sı “Koşa koşa giderim” yanıtı verirken,“3-6 ay arasında kendimi güvende hissederim” diyenler yüzde 17 çıktı.

“Hemen giderim” diyenler Nisan ayında yüzde 32 oranında iken Haziran ayında bu oran yüzde 46’ya yükseldi. “Tedavi bulunsa bile uzun bir süre gitmeyi düşünmüyorum” diyenler yüzde 7 ile aynı kalırken, “Tedavi bulununca kendimi güvende hissederim” diyenler Nisan ayında yüzde 32 iken, Haziran’da yüzde 25 olarak kayıtlara geçti.

Sanatseverler açık hava etkinliklerini daha çok özledi

Sanatseverlere sorulan açık hava mekanları ve kapalı mekanlardaki sanat etkinlikleri ile ilgili sorularda dikkat çeken detay, açık hava mekanlarına “Hemen giderim” diyenlerin Nisan ayına göre normalleşme döneminde artış göstermesi oldu. Nisan ayında yapılan ankette sanatseverlerin yüzde 16’sı açık hava mekanlarındaki sanat etkinliklerine “Hemen giderim.” derken, Haziran ayında bu yanıtı verenlerin oranı yüzde 26’ya yükseldi.

İlk gidilecek sanat etkinliği: Konser

Katılımcılara yöneltilen, “Gitmeyi düşündüğün ilk sanat etkinliği hangisi?” sorusuna verilen yanıtlarda “Konser” cevabı açık ara önde geldi. Nisan ayında yüzde 37’lik kesim konserleri tercih ederken, normalleşme döneminde bu oran artarak yüzde 48’e yükseldi.

Festivaller yüzde 11’den yüzde 14’e; tiyatro ve stand-up gösterileri yüzde 20’den yüzde 23’e yükseldi. Müze, sergi ve atölye etkinlikleri de Nisan ayında yüzde 12’lik kesimin ilgisini çekerken, Haziran’da katılımcıların yüzde 29’u bu etkinlikleri beklediğini dile getirdi.

1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
4 Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!
Cappy balonları Nişantaşı’nı ele geçirdi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
Nafizcan Önder
9 Mayıs 2025
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Haberler
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Cannes Lions'un üçüncü gününde Grand Prix'ler sahibini buldu
Haberler
Cannes Lions’un üçüncü gününde Grand Prix’ler sahibini buldu
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Haberler
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
İrem Alimoğlu
1 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.