Sosyal Pizza Facebook’da şekillendi!
Domino’s Pizza Türkiye’nin Facebook’daki 1. Yılını kutlamak amacıyla Domino’s Pizza Türkiye ve Promoqube’ün birlikte geliştirdiği “Sosyal Pizza” uygulaması, 15 Mart günü Domino’s Pizza Türkiye Facebook sayfasında yayına alındı. Uygulama ile, içeriği Facebook kullanıcılarının oylarıyla belirlenen özel bir pizza Domino’s Pizza Türkiye menüsüne eklendi. 15 – 26 Mart tarihleri arasında Domino’s Pizza Türkiye Facebook sayfasındaki uygulama üzerinde yapılan “Sosyal Pizza” oylamasında kullanıcılardan pizzanın hamur çeşidini, 1 adet et ürünü ve 3 adet sebze ürünü olmak üzere malzemelerini ve baharatını seçmeleri istendi. Facebook kullanıcılarının seçimleri sonucunda ortaya çıkan pizzanın içeriği şöyle oldu: Klasik hamur, sucuk, domates, mantar, mısır ve kekik. Son zamanlarda eğlenceli sosyal medya içerikleri ile dikkat çeken Domino’s Pizza Türkiye, daha önce de Facebook kullanıcılarına özel indirimler uygulamıştı. Fakat “Sosyal Pizza” ile ilk kez, indirimli olarak sunulan Domino’s Pizza ürünü sayfanın hayranları tarafından belirlenmiş oldu. “Sosyal Pizza” uygulamasının sonucunda ortaya çıkan orta boy pizza, 31 Mart tarihine kadar uygulamaya gelen ve kod alan kullanıcılara dominos.com.tr’den 9,99 TL’ye sunulacak. Bu tarihe kadar uygulamaya gelen kullanıcılar diledikleri kadar kod kullanabilecekler.
Kampanya Künyesi
Marka: Domino’s Pizza Türkiye
Pazarlama Direktörü: Mustafa Birhan Hazer, Domino’s Pizza Türkiye
İnteraktif Pazarlama Müdürü: Pınar Sezer, Domino’s Pizza Türkiye
CRM ve Doğrudan Pazarlama Uzmanı: İlker Dalgıç, Domino’s Pizza Türkiye
Dijital Ajans: Promoqube
Marka İletişim Sorumlusu: Sanem Aktaş, Promoqube
Kreatif Koordinatör: Neslin Çavuşoğlu, Promoqube
Sanat Yönetmeni: Neslin Çavuşoğlu, Promoqube
Metin Yazarı: Emre Eminoğlu, Promoqube
Yazılım Ekibi: Ali Çavdar, Şafak Otur, Serkan Yılmaz, Promoqube
Müşteri Direktörü: Zeynep Gabralı, Promoqube
Online Reklam Koordinatörü: Sezgin Saltık, Promoqube
Güncel Haberler