10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yeni yılda sosyal medyanın zirvesindeki markalar belli oldu!
Haberler

Yeni yılda sosyal medyanın zirvesindeki markalar belli oldu!

Nafizcan Önder
3 Ocak 2024
2 dk okuma

Markalar, sosyal sorumluluk projelerinden yeni reklam filmlerine, PR çalışmalarından etkileşimli içeriklere, medya satın alma çalışmalarından influencer iletişimine kadar pek çok iletişim faaliyetiyle dolu bir yılı daha geride bıraktı. 2023 yılının son ayında tüm sektörlerde markalar arası rekabet hız kesmeden devam etti. Peki, sergiledikleri performansla öne çıkan markalar hangileri oldu? Yanıtlar BoomSocial verileriyle hazırlanan SocialBrands’ten geliyor…

Web ve Sosyal Medya Takip, Raporlama, Analiz ve Akıllı İş Platformu BoomSonar Suite tarafından sunulan ve sosyal medya ölçümleme platformu BoomSocial verileriyle hazırlanan SocialBrands, en başarılı markaların sıralamalarını aylık olarak kamuoyuyla paylaşıyor. Tamamen veriye dayalı olan SocialBrands’in hesaplama algoritmasında takipçi sayısı, takipçi artışı, büyüme oranı, paylaşılan iletiler ve türleri, elde edilen etkileşimler ve türleri, ileti başına etkileşim, hayran sayısına oranla etkileşim, hashtag ve mention kullanımı gibi birçok farklı veri yer alıyor.

Ayın en başarılı markaları; Netflix, Baykar ve Aselsan

Markaların Facebook, X ve Instagram puan ortalamalarıyla hazırlanan Top100 listesinin en başarılı markası tüm mecralarda sergilediği yüksek performansla Netflix oldu. Netflix düzenli takipçi artışının yanı sıra platformundaki içeriklere dair yaptığı eğlenceli paylaşımlarla yüksek etkileşim elde etti.

Listenin ikinci sırasında yer alan Baykar, savunma sanayisindeki teknolojisi hakkında yaptığı paylaşımlarla sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çekmeyi yılın son ayında da sürdürdü. Bir diğer savunma sanayi markası Aselsan tüm mecralarda sergilediği yüksek performans ve teknolojisine dair yaptığı paylaşımlarla SocialBrands Top100 listesinde üçüncü sırasında yer aldı.

SocialBrands’in en güncel listesine göre sosyal medyanın en başarılı ilk 10 markası

Yeni yılda sosyal medyanın zirvesindeki markalar belli oldu!
SocialBrands Aralık Ayı Top100 Listesi’ni incelemek için tıklayın.

Araştırmanın Metodolojisi

Yeni yılda sosyal medyanın zirvesindeki markalar belli oldu!

SocialBrands, her ay olduğu gibi bu ay da markaların performanslarını 30’dan fazla istatistiksel kritere göre değerlendirdi.

Liste, markalara ait 51 bin 268 hesaptan paylaşılan 1 milyon 765 bin ileti ve 1 milyar 370 milyon kullanıcı etkileşiminin SocialBrands algoritması tarafından incelenmesi sonucu hazırlandı.

 SocialBrands Aralık ayı raporunu incelemek için TIKLAYIN!

featured SocialBrands
1 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
2 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
3 YouTube'da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
Bundle Games: Türkiye'nin bulmaca oyunu platformu
Haberler
Bundle Games: Türkiye’nin bulmaca oyunu platformu
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Haberler
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
İrem Alimoğlu
14 Ekim 2025
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Sena Tufan
30 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.