9 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yeni yılda sosyal medyanın zirvesindeki markalar belli oldu!
Haberler

Yeni yılda sosyal medyanın zirvesindeki markalar belli oldu!

Nafizcan Önder
3 Ocak 2024
2 dk okuma

Markalar, sosyal sorumluluk projelerinden yeni reklam filmlerine, PR çalışmalarından etkileşimli içeriklere, medya satın alma çalışmalarından influencer iletişimine kadar pek çok iletişim faaliyetiyle dolu bir yılı daha geride bıraktı. 2023 yılının son ayında tüm sektörlerde markalar arası rekabet hız kesmeden devam etti. Peki, sergiledikleri performansla öne çıkan markalar hangileri oldu? Yanıtlar BoomSocial verileriyle hazırlanan SocialBrands’ten geliyor…

Web ve Sosyal Medya Takip, Raporlama, Analiz ve Akıllı İş Platformu BoomSonar Suite tarafından sunulan ve sosyal medya ölçümleme platformu BoomSocial verileriyle hazırlanan SocialBrands, en başarılı markaların sıralamalarını aylık olarak kamuoyuyla paylaşıyor. Tamamen veriye dayalı olan SocialBrands’in hesaplama algoritmasında takipçi sayısı, takipçi artışı, büyüme oranı, paylaşılan iletiler ve türleri, elde edilen etkileşimler ve türleri, ileti başına etkileşim, hayran sayısına oranla etkileşim, hashtag ve mention kullanımı gibi birçok farklı veri yer alıyor.

Ayın en başarılı markaları; Netflix, Baykar ve Aselsan

Markaların Facebook, X ve Instagram puan ortalamalarıyla hazırlanan Top100 listesinin en başarılı markası tüm mecralarda sergilediği yüksek performansla Netflix oldu. Netflix düzenli takipçi artışının yanı sıra platformundaki içeriklere dair yaptığı eğlenceli paylaşımlarla yüksek etkileşim elde etti.

Listenin ikinci sırasında yer alan Baykar, savunma sanayisindeki teknolojisi hakkında yaptığı paylaşımlarla sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çekmeyi yılın son ayında da sürdürdü. Bir diğer savunma sanayi markası Aselsan tüm mecralarda sergilediği yüksek performans ve teknolojisine dair yaptığı paylaşımlarla SocialBrands Top100 listesinde üçüncü sırasında yer aldı.

SocialBrands’in en güncel listesine göre sosyal medyanın en başarılı ilk 10 markası

Yeni yılda sosyal medyanın zirvesindeki markalar belli oldu!
SocialBrands Aralık Ayı Top100 Listesi’ni incelemek için tıklayın.

Araştırmanın Metodolojisi

Yeni yılda sosyal medyanın zirvesindeki markalar belli oldu!

SocialBrands, her ay olduğu gibi bu ay da markaların performanslarını 30’dan fazla istatistiksel kritere göre değerlendirdi.

Liste, markalara ait 51 bin 268 hesaptan paylaşılan 1 milyon 765 bin ileti ve 1 milyar 370 milyon kullanıcı etkileşiminin SocialBrands algoritması tarafından incelenmesi sonucu hazırlandı.

 SocialBrands Aralık ayı raporunu incelemek için TIKLAYIN!

featured SocialBrands
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
3 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
4 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
5 YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Güncel Haberler
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Haberler
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
3 hafta önce
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Türkiye’de ilk: Pazarlama Danışmanlığı "Dijital İkizler" ile yeni bir döneme giriyor
Haberler
Türkiye’de ilk: Pazarlama Danışmanlığı “Dijital İkizler” ile yeni bir döneme giriyor
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.