6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yardım seferberliğinde sosyal medyaya damga vuran markalar...
Haberler

Yardım seferberliğinde sosyal medyaya damga vuran markalar…

Nafizcan Önder
6 Mart 2023
2 dk okuma

Türkiye’yi derinden sarsan deprem felaketinin ardından Şubat ayı boyunca markalar depremden zarar gören bölgelere yardım etmek için seferber oldu. Felaket sonrası bölgenin ihtiyaçlarına kayıtsız kalmayan yüzlerce marka arama kurtarma çalışmaları için iş gücünden ekipmana, giyim, gıda, su ve hijyen ürünleri gibi acil ihtiyaçlardan nakdi yardımlara kadar desteğe ihtiyaç duyulan her konuda harekete geçti. Yapılan yardımlar sosyal medya kullanıcılarının da yoğun desteğini gördü. Peki sosyal medyada ayın öne çıkan markaları hangileriydi? Yanıtlar SocialBrands’ten geliyor…

Ayın en başarılı markaları: Baykar, LC Waikiki ve Türkiye İş Bankası

SocialBrands listesinin zirvesinde yer alan Baykar afet bölgesine yaptığı önemli yardımlarla sosyal medyada öne çıktı. Bölgeye ulaştırdığı yardım tırlarının yanı sıra konteyner kent ve kalıcı konut bağışlarıyla birlikte şirketin toplam yardımları 2 milyar TL’ye ulaştı.

SocialBrands Mart Ayı Top100 Listesi’nin ikinci sırasındaki marka olan LC Waikiki bölgedeki yaraları sarabilmek için imkanlarını seferber etti. Felaketten sonra giysi ve battaniye malzemeleriyle dolu yardım tırlarını bölgeye sevk ederek ve nakdi yardımda bulunarak desteğini gösterdi.

Listenin üçüncü sırasında yer alan Türkiye İş Bankası ise bölgeye sunduğu destekle ay boyunca gündemdeydi. Marka ilk etapta yaraların sarılması için 10 Milyar TL’lik kaynak ayırdığını duyurdu.

SocialBrands’in en güncel listesine göre sosyal medyanın en başarılı ilk 10 markası

Yardım seferberliğinde sosyal medyaya damga vuran markalar...
SocialBrands Mart Ayı Top100 Listesi’ni incelemek için tıklayın.

Araştırmanın Metodolojisi

Yardım seferberliğinde sosyal medyaya damga vuran markalar...

SocialBrands Mart Ayı Top100 Listesi için 47 bin sosyal medya hesabı ve 1 milyon 423 bin ileti incelendi.1-28 Şubat döneminde markaların Facebook, Twitter ve Instagram kanallarındaki takipçi sayıları, büyümeleri, paylaştıkları iletiler ve elde ettikleri etkileşimler gibi birçok farklı veri SocialBrands algoritması tarafından incelenerek en başarılı markalar belirlendi. 

Brandverse Awards’ta başvuru süreci başladı

featured
1 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
2 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
3 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
4 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
5 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Güncel Haberler
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Temmuz 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Temmuz 2025)
Ayşe Aydın yazdı: "Cannes Lions'da tesadüflere yer yok!"
Ayşe Aydın yazdı: “Cannes Lions’da tesadüflere yer yok!”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Haberler
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Sena Tufan
3 hafta önce
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Haberler
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Sena Tufan
2 Mayıs 2025
PERYÖN'de bayrak değişimi! Yeni başkan Dr. Eylem Derya Özgür oldu
Haberler
PERYÖN’de bayrak değişimi! Yeni başkan Dr. Eylem Derya Özgür oldu
Marketing Türkiye
30 Mayıs 2025
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Haberler
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Nafizcan Önder
8 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.