11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Spotify’dan abonelerine “gitme kal” güncellemesi | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
2 Ağustos 2022
4 dk okuma

Spotify’dan abonelerine “gitme kal” güncellemesi

Spotify'dan abonelerine "gitme kal" güncellemesi | Son 24 saatin gündemi

Uzun zamandır abonelik ücretlerini sabit tutan Spotify, buna rağmen dün açıkladığı zamlı fiyatlarla tepki çekmişti.

Abone kaybetmek istemeyen uygulama, yeni fiyatlarla birlikte kullanıcıların uzun zamandır beklediği güncellemeyi de getirdi. Güncellemeyle birlikte kullanıcılar artık çalma listelerini sırayla oynatabilecek. Yani karışık çal butonu “karışık” ve “çal” olarak ikiye ayrılıyor. Böylece uygulama hem karışık dinlemek isteyen hem de sırayla dinlemek isteyen abonelerini mutlu etmiş oluyor.

Yeni özellik sadece Spotify Premium abonelerine tanımlanacak.

Volkswagen uçuşa hazırlanıyor: “Uçan Kaplan 2023’te havalanacak

Spotify'dan abonelerine "gitme kal" güncellemesi | Son 24 saatin gündemi

Yeni nesil mobilite çözümleri sunmak isteyen Volkswagen, yoğun araştırma, geliştirme çalışmalarından sonra ilk prototipi olan V.MO’yu ortaya çıkardı. Bu ilk prototipin tanıtımı, Çin’deki kaplan yılına gelmesi bakımından siyah ve altın rengine boyandı. Uçan araç ayrıca “Uçan Kaplan” olarak adlandırıldı.

Araç, dört yolcu ve eşyalarını taşımak üzere tasarlanıyor ve elektrikli uçan aracın menzilinin ise 200 km civarında olması bekleniyor. Dikey Kalkış ve İniş (eVTOL) yolcu uçağı prototipini için 2020 yılında Çin’de başlamışı. Şirket, yaklaşık 3 yıl süren çalışmaların ilk meyvesini almış oldu. Konsepti optimize etmek için bu yıl içinde birkaç uçuş testi gerçekleştirecek olan şirket, “Uçan Kaplan”ı 2023’te havalandırmayı planlıyor.

Meta’ya kişisel veri davası: Hasta kayıtlarını kullanmakla suçlanıyor

veri

Meta, hastaların verilerini reklamcılık gibi amaçlarla kullanılmak üzere toplamakla suçlanıyor. Kaliforniya’nın Kuzey Bölgesinde bulunan UCSF Medical Center ve Dignity Health Medical Foundation adlı iki sağlık kuruluşunda tedavi gören hastalar, hem Meta’dan hem de ilgili kuruluşlardan şikayetçi oldu.

Davacılar, kişinin mahremiyetine yönelik bu ihlali Facebook’ta, sağlık durumlarına göre özelleştirilmiş reklamlarla sıkça karşılaşmaya başladıklarında fark ettiklerini belirtiyor. Söz konusu verilerin; hastaların kendileri, durumları, doktorları, reçeteli ilaçları ve daha fazlası hakkında son derece hassas bilgileri içerdiği iddia ediliyor ve ne hastaneler ne de Meta veri toplama konusunda hastaları bilgilendirmiyor, herhangi bir kullanıcı onayı istenmiyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Google ekonomik kriz planını devreye soktu

Spotify'dan abonelerine "gitme kal" güncellemesi | Son 24 saatin gündemi

Dünyada sürmeye devam eden ekonomik kriz, şirketlerin yeniden yapılanmasına sebep oluyor. Tasarruf etmek için politikalarını yeniden masaya yatıran şirketler arasında Google gibi teknoloji devleri de yer alıyor. Ekonominin belirsiz gidişatı karşısında yeni bir politika hazırlığı içinde olan Google, üretkenliği ve odaklanmayı artırmayı amaçlayan yeni bir politika hazırlığı içinde.

“Simplicity Sprint” adı verilen bu plan sayesinde Google CEO’su Sundar Pichai, çalışanlarını ürün geliştirmeyle ilgili fikirlerini, verimliliği artırmayı ve daha iyi sonuçlar elde etmeyi amaçlıyor. İddiaya göre Simplicity Sprint, geçen hafta bir toplantı sırasında ortaya çıktı. Google, şirketin neyi daha iyi yapabileceğine ilişkin bir anketi doldurmaları için çalışanlarına 15 Ağustos’a kadar süre verdi. Ankette, “Kullanıcılarımıza ve müşterilerimize hizmet etmek için daha fazla netlik ve verimlilikle çalışmanıza ne yardımcı olur?” gibi soruların olduğu bildiriliyor.

Alışverişte Z kuşağının tercihi TikTok

sosyal medya

Emplifi’nin 1.000 ABD’li tüketiciyle yaptığı ankete göre Z kuşağına mensup tüketicilerin yüzde 70’i, sosyal medya üzerinden çıkılan satın alma yolculuğunda umduğunu bulamadığını ve ihtiyaç halinde alternatif yöntemlere yönelebileceklerini söylüyor. Öte yandan durum böyle olmasına rağmen, hemen hemen aynı sayıda katılımcı, (yüzde 65-67 civarında), tüm satın alma ve işlemlerinde sosyal medyayı kullanmayı tercih ediyor.

Yetişkin yaşamına girip finansal bağımsızlığa kavuşmaya başlayan Z kuşağı, her geçen gün markaların hedef kitlesinde daha geniş yer tutuyor. Sosyal medya platformlarının bu kuşağın alışveriş alışkanlıklarını önemli ölçüde etkilediği ise aşikar…

Öne çıkan diğer bulgular ise şöyle özetlenebilir:

  • Araştırma sosyal medya şirketlerinin Z kuşağı tüketicilerini kaybetmek için çok çalışmak zorunda kalacağı bir pazar olduğunu gösteriyor.
  • Ankete katılanların yüzde 65’i Instagram’da alışveriş yapmayı tercih ettiklerini söylerken, TikTok yanıt verenlerin yüzde 51′ ile ikinci popüler cevap oluyor.
  • Z kuşağı tüketicilerinin yaklaşık yüzde 76’sı Facebook’u tercih ettiğini söylüyor.
  • Meta’nın e-ticaret başarısı açısından en büyük paya sahip.

Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)

1#pazartesi
2Mehdi
3Ethem Sancak
4Muslera
51000 TL’lik
6#zehrabayır
7Cumhurbaşkanlığı Kabinesi
8Dünya Savaşı
9faruk aksoy
10Alioski

Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)

1Islim kebabı tarifi
2Lucas Torreira
3Alioski
4Denizbank
5Il dışı atama sonuçları
6Zehra Bayır
7LGS nakil sonuçları
8Şeyma Subaşı
9Çağlar Ökten
10Emre Akbaba

Dünün en çok izlenenleri hangi videolar oldu? (YouTube Trends)

1Geniş Özet | Galatasaray 2-1 Fiorentina (Hazırlık Karşılaşması)
2Sezonun ilk Kupası Liverpool’un! | Liverpool 3-1 Manchester City | Community Shield
3Dünyanın “En Sıcak” Bölgesine Yolculuk: LUT ÇÖLÜ +70.7°C
4SEFA KINDIR ‘IN EVİNDEKİ TÜM EŞYALARINI SATTIM ! KİRAYA VERDİM ! (ÇILDIRDI)
5Gelsin Hayat Bildiği Gibi – 2. Bölüm
6PSG 4-0 Nantes MAÇ ÖZETİ | Fransa Süper Kupa 2022
7BLACKPINK – ‘BORN PINK’ ANNOUNCEMENT TRAILER
88 Gollü Final Bayern Münih’in! | RB Leipzig 3-5 Bayern Münih | Almanya Süper Kupa Maç Özeti
9Trabzonspor 4-0 Sivasspor MAÇ ÖZETİ (Turkcell Süper Kupa Finali Maçı) 30.07.2022
10Ara – Zeynep Bastık (Paro Official ZB Version) | Music Video
featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
4 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
5 Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Güncel Haberler
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Snapchat filtrelerine üretken yapay zeka lensleri geliyor!
Haberler
Snapchat filtrelerine üretken yapay zeka lensleri geliyor!
Nafizcan Önder
13 Mart 2025
Çalışanların yüzde 60’ı "önce kişisel yaşam" diyor!
Haberler
Çalışanların yüzde 60’ı “önce kişisel yaşam” diyor!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Brandverse Awards 2025 yeniliklerle geliyor: Son başvuru tarihi 17 Nisan!
Haberler
Brandverse Awards 2025 yeniliklerle geliyor: Son başvuru tarihi 17 Nisan!
Marketing Türkiye
29 Mart 2025
Peki ya yapay zekanız başkasının reklam fikrini çalıyorsa?
Haberler
Peki ya yapay zekanız başkasının reklam fikrini çalıyorsa?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.