15 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sodexo adını değiştirdi!
Haberler

Sodexo adını değiştirdi!

Marketing Türkiye
28 Aralık 2023
2 dk okuma

Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, yeni hedefleri doğrultusunda artık Pluxee markasıyla yoluna devam edecek. 30 yıldır Türkiye’de çalışan yan hakları, teşvik, ödüllendirme ve harcama yönetimi alanlarında hizmet veren şirket, Pluxee’nin yeni bakış açısıyla, kişiselleştirilmiş ve sürdürülebilir bir çalışan deneyimi yaratarak, çalışanı mutlu eden bir dünya sunmayı hedefliyor. 

1993 yılında yemek kartı sisteminin Türkiye’de kurulmasına önderlik ederek başlayan, yemek çeklerinden ilk mobil karta kadar birçok konuda sektöre ilkleri sunan Sodexo, 30. yılında yolculuğuna artık Pluxee markasıyla devam edecek.

 Bu değişimle ilgili Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan’ın yaptığı açıklama şöyle; “Kurulduğumuz günden bu yana hep lider olduğumuz ve ilkleri gerçekleştirdiğimiz marka yolculuğumuza bugün global hedeflerimiz doğrultusunda Pluxee olarak devam ediyoruz. Çalışan deneyimi ve yan haklar dünyasına yepyeni bir bakış açısı getirmek amacıyla, yemek kartı markasından çalışan deneyimine odaklanan bir HR-tech markasına dönüşüyoruz. Sodexo Grubu çatısında edindiğimiz deneyim ve değerlerin gücünü de arkamıza alarak Pluxee ile yepyeni bir kimliğe bürünüyoruz. Çalışanları mutlu etmek için çalışan, iş ve özel hayatlarına yönelik kişiselleştirilmiş deneyimler sunan markamız artık uçtan uca dijital bir platforma dönüştü. Pluxee ile tüm tüketicilerimize, üyelerimize ve müşterilerimize, hayatlarında değerli olan her şeyi dolu dolu yaşamaları için, yemek kartından çok “daha fazla”sını sunarak, yepyeni bir dünyaya kapılar açıyoruz. İş hayatında ve hatta ötesinde kişiselleştirilmiş ve sürdürülebilir bir çalışan deneyimi yaratmayı hedefliyoruz. Çalışan dünyasındaki değişimler ve çalışanların bireysel esenlik beklentileri doğrultusunda, hayatı kolaylaştıran çözümler geliştiren bir iş ortağı olarak müşterilerimizi çok daha fazla destekleyeceğimize inanıyoruz. Bu noktada tüm çalışmalarımızı, çalışanlarımızın, müşterilerimizin, tüketicilerimizin ve üye iş yerlerimizin daha başarılı olmasını destekleyen paydaş memnuniyeti temeli üzerine kuruyoruz. Satın alma gücünü ve çalışan bağlılığını desteklemek için wellbeing, hediye ve ödül ile ulaşım ürünlerinin kapsamını genişleterek tek bir dijital platform aracılığıyla hizmetlerimizi daha erişilebilir hale getirmeyi amaçlıyoruz.”

Peki neden Pluxee?

Tüm paydaşlarına fırsatlarla dolu bir dünya vadeden Pluxee’nin marka hikayesine ismine saklıyor.

  • ‘Plux’ pozitifliği, yani hayatı daha keyifli hale getirme fırsatlarını temsil ederken aynı zamanda da yaratılan artı değere atıfta bulunuyor.   
  • ‘X’, kişiselleştirilmiş ve sürdürülebilir deneyimleri, yani çalışanlar için ekstra değer yaratma ve tüm paydaşlarına öncelik verme taahhüdünü sembolize ediyor.
  • Sonundaki “ee” harfleri ise “employee engagement” anlamındaki çalışan bağlılığını/deneyimini; çalışan dünyasında herkesin nasıl yaşayacağını, çalışacağını seçme özgürlüğünü temsil ediyor.
featured Pluxee Sodexo
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
3 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
4 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
5 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Güncel Haberler
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
Haberler
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
Sena Tufan
3 hafta önce
Şakaydı gerçek oldu: Collins Dictionary'e göre yılın kelimesi "Vibe Coding"
Haberler
Şakaydı gerçek oldu: Collins Dictionary’e göre yılın kelimesi “Vibe Coding”
Nafizcan Önder
5 gün önce
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
Haberler
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
İrem Alimoğlu
6 Eylül 2025
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Haberler
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ali SAYDAM
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.