30 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Siyasal iletişim kampanyaları, oyların % 19’unu direkt etkiliyor
Haberler

Siyasal iletişim kampanyaları, oyların % 19’unu direkt etkiliyor

Marketing Türkiye
6 Mayıs 2015
1 dk okuma

CHP iktidar olursa asgari ücreti 1.500 lira, HDP ise 1.800 lira olarak belirleyeceklerini duyurdu. Hâlihazırda iktidarda bulunan AK Parti, “Daima Adalet Daima Kalkınma” sloganıyla istikrar vurgusunu artırırken, MHP’nin de seçim vaatleri gün yüzüne çıktı. 7 Haziran Genel Seçimleri’ne giderken yine öncekilerde olduğu gibi “tarihin en kritik seçimi” yorumları yapılıyor. Bu seçim sadece partiler arasında geçmiyor, aynı zamanda partilerin seçim kampanyalarını hazırlayan profesyonel ekipler de yarışın en önemli parçaları…

Sektörde yanıtı merak edilen soru ise şu: “Seçim kampanyaları seçmen üzerinde ne denli etkili oluyor? Marketing Türkiye bu kritik sorunun yanıtını bulmak için 1 Mayıs sayısında kapsamlı bir çalışmaya imza attı. Xsights Araştırma ve Danışmanlık şirketi Marketing Türkiye için “Siyasal İletişim Araştırması”nı çalıştı, Somera, “Partilerin ve Parti Liderlerinin Sosyal Medya Analizi”ni yaptı… Brandseers ise kapsamlı bir analizle partilerin kampanya, logo, slogan ve strateji­lerini inceledi.

Xsights Araştırma ve Danışmanlık’ın, 7 Haziran Türkiye Genel Seçimleri öncesi vatandaşların siyasal tutumunu ölçmek için 6-10 Nisan 2015 tarihleri arasında online olarak gerçekleştirdiği anket çalışma­sının sonuçları bir hayli çarpıcı… “Siyasal İletişim Araş­tırması”na Türkiye’yi temsilen İBBS 1 seviyesindeki bölgelerden toplam 550 kişi katıldı. Görüşmeciler ya­rısı kadın, yarısı ise erkeklerden oluşurken, yaş ortala­ması 37,6 olarak saptandı.

Araştırma kapsamında seçmenlere seçim günündeki tercihlerini nelerin belirledikleri sorgulandı. Verilen cevaplar doğrultusunda oy pusulasındaki sonuçla­rı yüzde 48 partiyle ilgili özelliklerin, yüzde 17 kişisel alışkanlıkların, yüzde 16 sosyal çevre ve aile etkisinin, yüzde 19 ise yürütülen seçim kampanyalarının etkile­diğini belirtiyor.

Araştırmanın detayları 1 Mayıs tarihli Marketing Türkiye’de…  

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor…
"Media First" ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X'ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
“Media First” ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X’ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
Haberler
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
İrem Alimoğlu
28 Haziran 2025
"Media First" ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X'ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Haberler
“Media First” ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X’ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Advertorial
5 saat önce
GetirBüyük'ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya...
Haberler
GetirBüyük’ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya…
Advertorial
4 hafta önce
3G Capital, Skechers'ı satın alıyor
Haberler
3G Capital, Skechers’ı satın alıyor
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.