Sırmagrup hangi ajansı tercih etti? Türkiye’nin lider su ve maden suyu üreticisi Sırmagrup’un açmış olduğu konkuru Grey İstanbul kazandı. 3 ay süren konkur sürecinin sonunda Sırmagrup tüm kategorilerdeki ürün iletişimlerini Grey İstanbul’a emanet etti. 1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar 2 Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor… 3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu! 4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u 5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdiGüncel Haberler Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı… Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor! SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldıSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE